Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft
maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres
Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!
Klink wrote:
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres. Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!
Wie heeft zelfde ervaring.Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeftHoe weet je dat zo zeker? Is het niet gewooon SPAM die in Inbox wordt afgeleverd?maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adresHeb je mbv Ziggo WebMail soms een automatische Forward ingesteld naar dat Hotmail address? Check this out.Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!Een site waar je inlogt met je Ziggo Email address als username?
Dan kijk je toch naar je eigen Accountgegevens aldaar?
Hoezo niet?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.