1
Vraag
2
Reageer en help mee
Klink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Exacte emailadressen - mail van iemand anders.

Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres. Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!
Wie heeft zelfde ervaring.
4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft

Hoe weet je dat zo zeker? Is het niet gewooon SPAM die in Inbox wordt afgeleverd?
maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres

Heb je mbv Ziggo WebMail soms een automatische Forward ingesteld naar dat Hotmail address? Check this out.
Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!

Een site waar je inlogt met je Ziggo Email address als username?
Dan kijk je toch naar je eigen Accountgegevens aldaar?
Hoezo niet?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Klink . Dat moet inderdaad niet nog gekker worden!
Heb je antwoorden op de vragen van hanh? 🙂
Klink
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klink wrote:
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres. Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!
Wie heeft zelfde ervaring.
Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft
Hoe weet je dat zo zeker? Is het niet gewooon SPAM die in Inbox wordt afgeleverd?

maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres
Heb je mbv Ziggo WebMail soms een automatische Forward ingesteld naar dat Hotmail address? Check this out.

Ik ontvang mail van een bepaalde site waar ik direct in het account zit en de gegevens kan inzien. !!!
Een site waar je inlogt met je Ziggo Email address als username?
Dan kijk je toch naar je eigen Accountgegevens aldaar?
Hoezo niet?

Het probleem is opgelost het betreffende account gebruikte mijn emailadres van ziggo en is verwijderd van de betreffende site. Discussie gesloten. : )
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Opgelost is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic