roelmul

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ethernet communicatie probleem met Bose Soundbar 700

Sinds 22 jan 2022 een Bose Soundbar 700 gekocht en aangesloten op mn Ziggo router via Wifi en met UTP kabel, maar krijg geen communicatie met Bose Music app. Kan daarom de Soundbar niet installeren. Er staat iets fout in de router settings waarschijnlijk.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
roelmul
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na tel kontakt met Bose tech support alles gereset en ook ZMR gereset, waarna het na 4 pogingen lukte

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17384Posts
  • 773Oplossingen
  • 4457Likes

Hoi @roelmul 

 

Als je op de zoekfunctie kijkt op Bose Soundbar 700 

Kom je al diverse oplossingen en problemen tegen en wie weet zit de oplossing er ook voor jou bij.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2790Posts
  • 363Oplossingen
  • 564Likes

Hey @roelmul, welkom hier op de Community. 

 

Super irritant dat je er niet helemaal uitkomt met je Soundbar in comibinatie met de Bose Music App. Hartstikke goed om te zien de je de Community hebt gevonden om dat probleem aan te pakken. 

 

Had je het bericht van @Dave! al gezien met zijn tip en ben je daarmee uit de voeten gekomen? 

 

 

Pasi
Expert
Expert
  • 5139Posts
  • 302Oplossingen
  • 2157Likes

@roelmul  schreef:

Sinds 22 jan 2022 een Bose Soundbar 700 gekocht en aangesloten op mn Ziggo router via Wifi en met UTP kabel, maar krijg geen communicatie met Bose Music app. Kan daarom de Soundbar niet installeren. Er staat iets fout in de router settings waarschijnlijk.


 

Hallo,

Als het inderdaad via wifi én bekabeld niet lukt om verbinding te krijgen, dan ligt dit aan de router. Hebt u een Ziggo Modem/Router, dan die eerst maar eens uit/aan zetten en als dat niet help,t dan de ZMR geheel resetten.

Het zou namelijk niet de eerst zijn, dan ergens een bitje spontaan verkeerd staat in dat apparaat.

roelmul
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na tel kontakt met Bose tech support alles gereset en ook ZMR gereset, waarna het na 4 pogingen lukte

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2998Posts
  • 253Oplossingen
  • 463Likes

Goed om te horen dat het nu toch gelukt is! De aanhouder wint 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic