Ik gebruik ESET internet security. Laatst is mn modem gereset en nu werkt de optie van Live grid server niet meer. Krijg een foutmelding ,et het verzoek om het volgende aan te passen. Maar waar en hoe doe ik dit. Al vast dank.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
aanvulling:
@MaartenDH50 Laten we eens meekijken wat er mis gaat en ervoor zorgen dat je Live Grid server weer gaat werken!
Zoals ik het lees vraagt de server om wat poorten aan het passen. Kom je verder met dit topic? Zo nee, geeft het dan gerust aan!
Dit ( Ensure the following ports are open: TCP 80, TCP 53535, UDP 53535 ) is gelukt, maar hoe kan ik een bepaalde of een reeks IP adressen en hoe geef ik "Access to your local DNS server is required for DNS queries on UDP port 53"
)
Je bent een stapje verder dus! Misschien kan @Bert even met jou meekijken voor de andere vraag?
Helaas ben ik daar onvoldoende van op de hoogte.
@MaartenDH50, is het inmiddels gelukt? Helaas durf ik daar geen antwoord op te geven, maar misschien dat e nog andere leden zijn die je hierbij kunnen helpen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.