1
Vraag
2
Reacties
Lautje1977

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error code red dead online beta

Hoi,

As ik red dead redemption 2 online wil spelen dan krijg ik tijdens het inladen een error code.
Ik heb van Rockstar support TCP en UDP codes voor poorten gekregen die ik moet forwarden. We hebben de poorten geopend (als we het tenminste goed hebben gedaan) maar nu verschijnt de error code nog steeds.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes,
Samuël (14 jaar)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok

Level 17
  • 3883Posts
  • 215Oplossingen
  • 1494Likes
Oeh, die is wel lastig. Ik heb even gegoogled. Dat had je vast zelf ook al gedaan. Het is blijkbaar een connection error met de servers, die veel meer voorkomt en af en toe spontaan opduikt. De fout wordt op meerdere plekken op het internet genoemd, maar de exacte oorzaak of oplossing staat er helaas niet bij. Of het überhaupt iets met port forwardimg heeft te maken wordt ook niet echt duidelijk gemaakt. Twiiter staat vol met mensen met hetzelfde probleem de laatste dagen, dus het lijkt me een Rockstar bug.. Hopen dat ze het fixen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dag Samuel, vertel eerst eens welk type modem je gebruikt en wat je gebruikt om te spelen, desktop of laptop bijv. Dan is er vast iemand die je verder kan helpen.
Lautje1977
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Type modem is cisco epc3925. Ik speel op de PlayStation 4.
efok

Level 17
  • 3883Posts
  • 215Oplossingen
  • 1494Likes
Lautje1977 Hoi Samuël, welke error code krijg je te zien?
Steefb

Level 19
  • 14865Posts
  • 2850Oplossingen
  • 6524Likes
Neus hier eens tussen.

https://community.ziggo.nl/search?q=port forwarding
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik kan je hier verder niet bij helpen. Maar er zijn op dit forum genoeg knappe koppen die je daar verder mee kunnen helpen. Je zult alleen wat geduld moeten hebben tot iemand het oppikt. Gebeurt sneller dan gedacht.:sweat_smile:
Lautje1977
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
efok wrote:
Lautje1977 Hoi Samuël, welke error code krijg je te zien?

Error code 0x20010006
efok

Level 17
  • 3883Posts
  • 215Oplossingen
  • 1494Likes
Oeh, die is wel lastig. Ik heb even gegoogled. Dat had je vast zelf ook al gedaan. Het is blijkbaar een connection error met de servers, die veel meer voorkomt en af en toe spontaan opduikt. De fout wordt op meerdere plekken op het internet genoemd, maar de exacte oorzaak of oplossing staat er helaas niet bij. Of het überhaupt iets met port forwardimg heeft te maken wordt ook niet echt duidelijk gemaakt. Twiiter staat vol met mensen met hetzelfde probleem de laatste dagen, dus het lijkt me een Rockstar bug.. Hopen dat ze het fixen.
dicash

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit is een probleem van rockstar,ik heb ook alles gedaan van portforward tot dns veranderingen en het werkt allemaal niet ,ik denk dat we geduld moeten hebben totdat er een fix voor komt.
met andere games heb ik iig nul netwerk problemen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic