@Bert schreef:
Mogelijk kan @Pasi je op weg helpen, hij weet veel van de Deco's.
Hij komt langs als / zodra hij online is.
Dank je @Bert
@pstuij, ik heb echt geen idee. Ik zelf gebruik FireFox en hebt zelden ( zeg nooit nooit ) verbindings-problemen, die ik aan de Deco kan linken.
Tevens staat mijn Deco in AccessPoint mode en dus zal ( moet ) de Deco transparant zijn voor het verkeer wat er over/door-heen gaat.
Staat uw Deco in router of in AccessPoint mode?
M.b.t. Chromecast of Philips Hue,probeert u dan één ( of een mix ) van de onderstaande opties :
Voor op het apparaat zelf:
-Verwijder/vergeet/reset de oude wifi verbindingen/instellingen.
-Herstart apparaat
-Nu proberen in te loggen op wifi.
Alleen voor het betreffende apparaat:
-Zet het apparaat aan
-Start de Deco app op uw smartphone
-Staat het apparaat in de lijst ? Zo nee, stop dan met deze optie.
-Selecteer het apparaat
-Klik op tandwieltje bovenin
-”Mesh Technologie” > uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
Voor het gehele systeem:
-Tijdelijk de 5 Ghz band uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Zet 5 GHz wifi weer aan, blijft wifi verbinding werken?
Voor het gehele systeem:
-Start Deco app
-Kies “Meer” ( vierkantje van 9 puntjes rechts onderin )
-Kies “Geavanceerd”
-“Snelle roaming” > uitzetten
-Nu proberen in te loggen op wifi.
-Daarna “Snelle roaming” weer aanzetten, blijft wifi verbinding werken? Zo niet, dan deze optie gewoon uitlaten.
Voor het gehele systeem:
-Het gastnetwerk aanzetten
- Nu proberen in te loggen op het gast wifi netwerk
M.b.t. de Deco M4, leest u ook dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO