@Koyuncu "Ja maar mijn situatie, gezondheidssituatie is toch een bijzondere reden en reden genoeg om mij dus die modem zonder WiFi te geven?! Of zitten jullie onderscheid te maken tussen mensen?!"
Je schrijft jullie, dat heb je niet onderzocht hoe dit forum werkt.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
@Koyuncu "dus ik verzoek ik u bij deze alsnog de ubee1318zg modem op te sturen, anders ga ik deze zaak melden bij mijn rechtsbijstandsverzekering."
Mijn advies: Ik heb nog nooit een andere klant of medewerker van Ziggo gezien hier op het forum die onder de indruk is geraakt van dreigementen, dus dat is zinloos en je slaat eventuele coulance direct het raam uit.
Juridisch gezien is een modem/router waar de wifi van uitstaat, een modem/router zonder wifi signaal en dat weet ik uit de tig jaren ICT ervaring waarvan 10 jaar troubleshooting op locatie, ook met regelmaat met het probleem betreffende elektromagnetische straling en wifi zenders, dus je rechtsbijstandsverzekering kan je hier niet bij helpen.
@Koyuncu "Ik ga niet voor de lol mijn gezondheid op het spel zetten omdat jullie simpelweg een oude modem niet meer ondersteunen. Dan moeten jullie ook een geschikte oplossing aanbieden, namelijk een modem zonder WiFi."
Techniek gaat vooruit en de klant bepaald niet, de provider bepaald en de klant onderzoekt of een leverancier kan leveren wat de klant ermee wil doen, dat heet de onderzoeksplicht van de consument, kan de leverancier niet voldoen aan je wensen, dan staat het je vrij om een andere leverancier van diensten en producten te nemen.
@Koyuncu "de modem verandering bij de meneer in kwestie werd helemaal niet moeilijk gedaan terwijl hij geen dringende reden heeft en ook als mij in huis de modem ging gebruiken en niet op een bedrijfsadres!"
Je kunt niet zien of dat een bedrijfsadres is of niet, want dat is verborgen in het profiel en niet openbaar te zien, net zoals jou adres gegevens niet te zien zijn.
Ik heb op mijn huisadres ook tig jaar een bedrijf gehad, dus dat zegt ook niets.
Daarnaast kun je niet zien of er via privéberichten tussen de vraagsteller en de Ziggo moderator gecommuniceerd is en/of er telefonisch contact is geweest.
Maar al met al kan een Ziggo moderator kijken wat er in je geval mogelijk is.