Ik heb al weer een tijd last van packet loss zoals ik daar 2 jaar geleden erg last van had. Ik heb al contact gehad met live chat en contact gehad met klantenservice. Ze zeggen dat mijn packetloss in de marge zit van het acceptabele packet loss. Maar hier klopt niets van. Want packet loss moet gewoon 0 zijn. Want niemand accepteer rubber banding in een game. Ik stream via Geforce Now en packet loss daarin is gewoonweg niet acceptabel.
Ik heb de bestanden met de packetloss duidelijk te zien in de netwerk log. Deze is niet super lang momenteel omdat ik hem opnieuw opgestart heb en naar factory defaults heb gezet.
Ik heb de splitter en de coax kabels vervangen en al geprobeerd om te kijken of het aan de splitter lag dus de splitter ertussenuit gehaald en probeert of het de Mediabox XL ligt, dus die coax kabel ertussenuit gehaald. Geen internet kabel tussen de de Mediabox en de modem. Ik zal een foto van de modem en de muur laten zien. Ik ben benieuwd wat jullie denken. Ik zou graag een monteur hierna hebben kijken want die klantenservice zegt dat er niets mis is. Wanneer er duidelijk wel problemen zijn. Mijn beste gis zou zijn dat het dus gewoon de modem is die stuk is. Zoals 2 jaar geleden.
PS: Ik heb deze problemen met mijn telefoon, computer, xbox, tv, en laptop. Dus het ligt niet aan mijn apparatuur.
Zijn er verder nog dingen die jullie nodig hebben zoals huisnummer geboortedatum enzovoorts? Die ga ik hier natuurlijk niet meteen neerzetten voor duidelijke redenen. 🙂