Hallo,1 dec nieuwe modem gekregen aangesloten en alles werkt perfect.
Ik schrijf nu pas een bericht omdat ik eerst moest kijken of de printer wel verbonden zou blijven op de wifi.
Hier ben ik dus ca 6 maanden druk mee geweest zowel met ziggo als epson, heel veel gemaild en gebeld,printer naar een service centrum geweest,mankeert niets enz enz.
Ik had ook aangegeven dat het modem niet goed is,maar via telefonisch contact met ziggo klopte dat niet.
Want hun kunnen dat tenslotte zien!
Niets is minder waar, potverdorie zolang aan het lijntje gehouden,nieuwe modem en het is goed!
Waarom niet meteen een nieuwe modem?al was het alleen maar om te proberen...........
De klantenservice kan zien dat het signaal goed is,maar de wifi omgeving was niet goed.
Ben hier flink pissig over dat het zolang moest duren.
Ben in iedergeval wel blij dat ik nu fatsoenlijk kan printen.
Wil het communiteit hiermee bedanken voor de goede tips en hulp.
Mvg Peter Versteeg