Ja, goede conclusie. Dat is niet 100% zeker, maar het wijst inderdaad heel sterk in die richting. Het kan toch nog zijn dat het in de Splitter zit die dan de gebruikte Splits onvoldoende van elkaar gescheiden houdt.
Hou die Post errors in de gaten. Vlak na een Restart van de Connectbox kunnen het er nog weinig zijn. Ze mogen op geen enkel Downstream kanaal sterk opgelopen zijn na een paar uurtjes.
-------------------------------------------------------------
Wat kun je het beste gaan doen? Ik denk het volgende.
- sluit de TV kabel nog eens aan en bekijk het resultaat;
De verwachting is dat je meteen weer problemen krijgt.
- Zo ja: dan is de TV aansluiting nog eens extra de verdachte. Gek is wel dat je nergens last van hebt bij TV kijken. Als (of zodra) je een andere kabel hebt, dan die proberen.
- Zo nee: dan snappen we het even niet, maar het kan zijn dat de Connector van de TV-kabel instabiel is en dat ie nu wat beter zit. Blijft dan een punt van aandacht.
Wat ik hoop is dat alles weer werkt, natuurlijk.
Wat je hoe dan ook kunt gaan doen, is een POA 01 tweeweg Splitter bestellen bij Ziggo. Zie plaatje boven. EDIT: Serkan stuurt je hem toe, zag ik later in zijn volgende reaktie.
Aan die drieweg Splitter heb je toch niks. De ongebruikte FM-Radio Split wordt zinloos omdat FM-Radio van de kabel afgaat. Is het niet dit jaar dan in 2021.
Je kunt bovendien een coax-kabel gratis krijgen. Welke lengtes beschikbaar zijn, weet ik niet precies.
Een Monteur bestellen is m.i nu even nog niet aan de orde. Je bent nu toch ‘leuk’ bezig.
Dat is het. Hoor graag je verdere ervaringen.