1
Vraag
2
Reacties
hompy4

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Emoticons bij Ziggo mail

🤞[ hier staan ze wel dus ]Goede dag .

Voorheen kon ik bij mijn mails ook [ zwarte ] emoticons mee sturen maar die zie ik niet meer staan onderin de werk balk .

Weet iemand of dat gewijzigd of gestopt is ?

en of er op een andere manier nog emoticons aan je ziggo mail zijn toe te voegen ?

vast bedankt

Hompy4

Almere

Oplossing
31 Reacties 31
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@hompy4  schreef:

geprobeert maar helaas werkte het niet bij mij..maar het was goed bedoeld en een mooie tip

Helaas, één ding laat mij nog niet los, u gebruikt dezelfde computer om deze community te bezoeken, en hier heeft u wel de emotions tot uw beschikking?

Ik zie geen logica dat dit dan in webmail niet beschikbaar zou zijn.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24244Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

@RoWi.  Lijkt wel Chinees voor beginners die Emoticons 😂

@hompy4  Als u in Windows 7 Microsoft Edge download dan zou u wel de emoticons moeten zien. Maar weet niet wat voor windows7 Laptop het is, als voor Windows 7 er Windows Vista opgezeten hebt, kan deze naar Windows10 toe 32bit of 64bit 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@Dave  schreef:

@RoWi.  Lijkt wel Chinees voor beginners die Emoticons 😂

@hompy4  Als u in Windows 7 Microsoft Edge download dan zou u wel de emoticons moeten zien. Maar weet niet wat voor windows7 Laptop het is, als voor Windows 7 er Windows Vista opgezeten hebt, kan deze naar Windows10 toe 32bit of 64bit 

Goed idee echter zal de hardware te oud zijn om windows 10 lekker te draaien, dat heb ik hier op een oudere PC en Laptop ook weer heel snel ongedaan gemaakt.

De nieuwere Edge browser is een optie.

https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/update-voor-de-nieuwe-microsoft-edge-voor-windows-7-sp1-en...

hompy4
Topicstarter
Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

geprobeert....met de link kom ik bij windows 10 uit.....ik heb het net met een m@il via mijn tele foon gedaan en als ik daar op de emo,s druk worden ze wel [ zwart ] mee verzonden zie ik

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24244Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

Als Laptops als besturing Windows Vista hebben dan kunnen ze Windows 10 ook aan, want de Vista drivers worden in Windows 7, 8, 8.1 en 10 gebruikt. 😉

Als de Laptop meeste hebben Windows 7 Premium of Home dan ben je van het Systeem afhankelijk als je 2 GB of meer hebt en je Grafische kaart is goed en hoger als 2,0 GHz dan zou windows10 Home kunnen draaien.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@Dave  schreef:

Als Laptops als besturing Windows Vista hebben dan kunnen ze Windows 10 ook aan, want de Vista drivers worden in Windows 7, 8, 8.1 en 10 gebruikt. 😉

Als de Laptop meeste hebben Windows 7 Premium of Home dan ben je van het Systeem afhankelijk als je 2 GB of meer hebt en je Grafische kaart is goed en hoger als 2,0 GHz dan zou windows10 Home kunnen draaien.

Dat bedoel ik dus het gaat om meer zaken het werk geheugen de processor, noem maar op, er zit een wereld van verschil tussen windows 10 kunnen draaien, en goed kunnen draaien. Mijn apparaten presteerden extreem slecht omdat win10 teveel vroeg van het systeem.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24244Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

Dan zitten we op 1 lijn @RoWi.  😉 

Mijn Partners laptop draait wel op 11 en ik gebruik zelf Macbook omdat wegens mijn handen minder handelingen heeft. toetsenbord is breder voor Reumatische handen beter als dichterbij toetsen. 

Maar idd niet alle systemen draaien even goed op Windows10 en daar ben ik zeer met je eens, hopelijk heb je snel iets wat wel kan draaien op 10 😉

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@Dave  schreef:

Dan zitten we op 1 lijn @RoWi.  😉 

Mijn Partners laptop draait wel op 11 en ik gebruik zelf Macbook omdat wegens mijn handen minder handelingen heeft. toetsenbord is breder voor Reumatische handen beter als dichterbij toetsen. 

Maar idd niet alle systemen draaien even goed op Windows10 en daar ben ik zeer met je eens, hopelijk heb je snel iets wat wel kan draaien op 10 😉

ik heb hier een recent (2020) systeem met win11, met oud bedoel ik niet meer voor dagelijks gebruik.

Mijn advies waardeer een systeem enkel op als het beter is dan de minimale vereisten. In geval van @hompy4 is mijn gemeende advies schaf een nieuw systeem aan als de financiele situatie dit toestaat. Maar om dat enkel voor smiley's/emoticons te doen..... 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24244Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7784Likes

@RoWi.  op die manier 😉

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Ik heb mijn windows11 pc opgestart en tot mijn verbazing geen emoticons op de editor balk.

niet in de Edge browser Versie 101.0.1210.32 (Officiële build) (64-bits)

ook niet in de Chromebrowser Versie 101.0.4951.41 (Officiële build) (64-bits)

De drie stijlen lijken voor webmail met de Chromebrwoser niet helemaal op te gaan ik zie exact hetzelfde via de PC als via het eerder geplaatste plaatje van de tablet.

Ruud Vermeul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je moet het (verkleinde) pop-up venster vergroten door op de pijltjes te klikken dan komt het tekentje weer tevoorschijn. Zo simpel blijkt het te zijn

Ruud Vermeul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op een desktop met Windows moet je het email pop-up scherm vergoten d.m.v. de pijltjes rechtsboven, dan wordt  het pictogram wel zichtbaar in de werkbalk 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic