Goedemiddag,
Waarom zou het aanmaken van een nieuwe wachtwoord uit moeten maken. Sinds vorige week krijg ik geen (via imap) emails meer binnen op mijn casema/ziggo account ingesteld op Outlook 365 op mijn desktop met Windows 11 Home. Raar is dat de imap emails van casema en ziggo wel binnenkomen op mijn laptop met Outlook 365 Windows 11 Home. Ik heb alles geprobeerd op mijn desktop, en ook wat hier op community staat, bv vpn uitzetten, firewall tijdelijk uitschakelen, windows update binnengehaald, precies de aanwijzingen van ziggo voor het instellen van imap email gevolgd, etc etc. Het werkt gewoon niet. Ik heb zelfs Windows mail geprobeerd op mijn desktop, en daar werkt het ook niet. Ziggo mail op Windows 11 Mail op laptop ingesteld en daar werkt het prima zonder password te veranderen. Om nu mijn password te veranderen, ben ik bang dat het ineens ook niet gaat werken op mijn laptop terwijl het op mijn laptop prima werkt.
Het lijkt een probleem te zijn tussen Windows 11 Home op mijn desktop en de ziggo server. Heeft iemand een idee?
Gino