1
Vraag
2
Reacties
PietBoek

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Emailinstellingen Outlook en Outlook 365

Ik help iemand met het opnieuw instellingen van zijn email in Outlook. De bestaande instelling werkte tot half april prima. Ook de browserversie (online dus) van Office 365 geeft hetzelfde probleem: geen mail ophalen.

Offline heb ik het account verwijderd en opnieuw geinstalleerd, hielp niet, de instelling werden niet geaccepteerd door de Ziggoservers. Terwijl dit gemakkelijk zou moeten werken. Heb alle instellingen gecontroleerd en ze kloppen. Het vreemde is dat het emailadres van partner van deze persoon ook een Ziggo emailadres heeft die zonder problemen werkt. 

 

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Karel.
Expert
Expert
  • 339Posts
  • 33Oplossingen
  • 138Likes

@PietBoek 

Wellicht kan deze pagina help bieden: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/

 

En op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#internet eventueel het wachtwoord opnieuw instellen van het desbetreffende email adres.

Bekijk in context

PietBoek
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert, bedankt voor je bericht. Het is inmiddels opgelost, er is een nieuw wachtwoord aangemaakt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Karel.
Expert
Expert
  • 339Posts
  • 33Oplossingen
  • 138Likes

@PietBoek 

Wellicht kan deze pagina help bieden: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/

 

En op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#internet eventueel het wachtwoord opnieuw instellen van het desbetreffende email adres.

PietBoek
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Karel, bedankt voor de tip, ga het proberen. Ik laat weten of dit de oplossing is.

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57726Posts
  • 3849Oplossingen
  • 14087Likes

Als je in Outlook IMAP gebruikt is het makkelijks door alleen het emailadres en het wachtwoord in te vullen, de rest van de instellingen krijgt Outlook van de Ziggo servers.

PietBoek
topicstarter
Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert, bedankt voor je bericht. Het is inmiddels opgelost, er is een nieuw wachtwoord aangemaakt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.