Ik kan mijn home.nl e-mail niet meer bekijken terwijl daar al mijn (belangrijke) mail op binnenkomt. Hoe los ik dit op. Staat ook niet meer tussen de mailadressenlijst op mijnziggo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is een storing met oude mailadressen.
Ziggo is dit aan het oplossen.
Met www.ziggo.nl/mijn-ziggo kom je in de oude Mijn Ziggo omgeving en daar is het email adres wel te zien?
Ook niet in de oude, die je met de link in Bert zijn bericht opent, @Schuiten? Het is dus niet de gewone (nieuwe) Mijn Ziggo omgeving, waarin je dan komt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is een storing met oude mailadressen.
Ziggo is dit aan het oplossen.
Met www.ziggo.nl/mijn-ziggo kom je in de oude Mijn Ziggo omgeving en daar is het email adres wel te zien?
Helaas is hij ook niet in de mijnziggo omgeving meer te zien.
Ook niet in de oude, die je met de link in Bert zijn bericht opent, @Schuiten? Het is dus niet de gewone (nieuwe) Mijn Ziggo omgeving, waarin je dan komt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.