@Knakworst schreef: "Vervelend om te horen dat het minimaal 24 uur duurt voordat je een verwijderd adres op een ander account kunt registreren. En wellicht wel langer ook. Dat is namelijk niet wat eerder in deze thread werd beweerd en dus verontrustend als je daar je handelen op baseert."
Het is geen zekerheid dat het 24 uur duurt, ik kon een mailadres wat verwijderd was uit een Mijn Ziggo direct weer opnieuw aanmaken in Mijn Ziggo en anderen hebben dat ook ervaren die dit melden op dit forum.
In deze thread werd nergens beweerd dat het altijd werkt.
Eerder in dit topic is meerdere malen duidelijk gemeld als je geluk hebt en geen garantie als iemand anders net op dat moment dat vrije emailadres kan aanmaken in zijn/haar Mijn Ziggo.
@Maria73 Heeft het andere bestuurslid wel dat email adres verwijderd uit haar/zijn Mijn Ziggo?
Of alleen het account verwijderd uit zijn mailprogramma?
Je melde: "Dat heeft 1 van de bestuursleden aangemaakt. Met de inlogcodes hebben de andere bestuursleden ook toegang tot deze mailbox. Dat werkte goed."
Als die bestuursleden nu nog in de webmail kunnen of mails kunnen ophalen en verzenden met een mailprogramma, dan is het mailadres niet uit Mijn Ziggo verwijderd bij het bestuurslid.