1
Vraag
2
Reacties
Jozef18

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Emailadres behouden

Bij verhuizing naar een adres waarop we reeds een Ziggo abonnement hebben lopen, willen we ons huidige (casema) e-mailadres behouden.
Volgens de klantenservice van Ziggo kon dit eerst wel en - toen we ons eerste abonnement al hadden opgezegd - kon het ineens weer niet.

We hebben dus nu nog twee abonnementen lopen en 0 service van Ziggo. Weet iemand een oplossing om ons e-maildres te behouden of een manier om Ziggo anderszins in de service stand te krijgen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Jozef18, Welkom op de Ziggo Community! 
 

Helaas zetten we inderdaad geen e-mailadressen meer over. Ik zie dat er wel een aanvraag is gedaan om als nog te kijken of het lukt, deze is afgewezen en hierdoor kan ik het helaas niet doen 😞 Sorry! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In de basis worden oude email adressen sinds juli vorig jaar niet meer overgezet op een ander klantnummer.

Alleen als er een verhuizing plaatsvindt van het abonnement gaat het email adres vanzelf mee over.

 

Alleen in zeer speciale gevallen wordt nog wel eens een emailadres omgezet.

Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs, zet je oude en nieuwe postcode en huisnummer in je profiel met oud en nieuw ervoor en het email adres achter het huisnummer.

Jozef18
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de tip Bert!

Jozef18
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste moderator, kan ik mijn gegevens in een privé bericht doorgeven?

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

hoi

 

je kan je postcode en huisnummer in je community profiel zetten

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

en zet eventueel je email adres achter je postcode tussen ( )

 

zo kan een moderator zodra ze hier langskomen met je meekijken

Jozef18
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aha dank je, het is niet openbaar zie ik 🙂

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Jozef18, Welkom op de Ziggo Community! 
 

Helaas zetten we inderdaad geen e-mailadressen meer over. Ik zie dat er wel een aanvraag is gedaan om als nog te kijken of het lukt, deze is afgewezen en hierdoor kan ik het helaas niet doen 😞 Sorry! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic