1
Vraag
2
Reacties
Steve H

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email wachtwoorden

Goedendag.

Ik was voor een jaar overgestapt naar een ander provider, maar ben terug naar Ziggo.

Ik had mijn emailadressen in mijn vorige account, maar ben ze nu kwijt in het overzicht van nu.

Ik zag op jullie forum dat je een gebruiker hebt geholpen ze terug te krijgen.

Is het mogelijk dat u mijn ook kan helpen? zodat ik mijn wachtwoorden kan veranderen.

Ik hoop dat het mogelijk is want ik draai ff door😓

Groeten 

Steve H

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Hardop gedacht en gelezen:

 

Emailadressen vervallen als je geen abonnement meer hebt.

Dat ze nu nog werken is puur geluk, ze worden nar 6 maanden afgesloten tegenwoordig, eerder soms al na 4 maanden.

 

Email adressen worden niet meer overgezet naar een ander account sinds een poosje.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom terug bij ons @Steve H en welkom op de Ziggo Community. Zo te lezen ben je terug van weggeweest, wat fijn!

 

Ik zal meteen ter zake komen, het is zoals @Bert al aangaf niet meer mogelijk om e-mailadressen te heractiveren. Ik snap dat dit een enorm vervelende boodschap is en dat je op een ander antwoord gehoopt had. Het heeft te maken de privacy wet. Het is wel mogelijk om nieuwe e-mailadressen aan te maken met je nieuwe account. 

 

 

Mocht je nog andere vragen hebben omtrent je nieuwe contract, vrees niet om deze hier te stellen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Hardop gedacht en gelezen:

 

Emailadressen vervallen als je geen abonnement meer hebt.

Dat ze nu nog werken is puur geluk, ze worden nar 6 maanden afgesloten tegenwoordig, eerder soms al na 4 maanden.

 

Email adressen worden niet meer overgezet naar een ander account sinds een poosje.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom terug bij ons @Steve H en welkom op de Ziggo Community. Zo te lezen ben je terug van weggeweest, wat fijn!

 

Ik zal meteen ter zake komen, het is zoals @Bert al aangaf niet meer mogelijk om e-mailadressen te heractiveren. Ik snap dat dit een enorm vervelende boodschap is en dat je op een ander antwoord gehoopt had. Het heeft te maken de privacy wet. Het is wel mogelijk om nieuwe e-mailadressen aan te maken met je nieuwe account. 

 

 

Mocht je nog andere vragen hebben omtrent je nieuwe contract, vrees niet om deze hier te stellen. 

Steve H
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je voor je reactie, dus ben ik verplicht een ander mailadres aan te maken

Steve H
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Lotte 

dan wordt het nieuwe mailadressen👨‍🌾

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic