Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vandaag krijg ik met de laatste versie van Thunderbird op alle emailadressen de melding
"connection to server pop.ziggo.nl was reset".
Versturen naar het eigen email adres via smtp werkt wel en komt ook aan als ik kijk in webmail.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier werkt het ook weer.
hier t zelfde probleem , de andere mail adressen via IMAP werken prima.
Echter de pop.ziggo.nl ontvangt niet. verzenden gaat wel .
Krijg de mails wel op mijn telefoon binnen, echter niet in outlook.
Probleem is vanaf ongeveer 10.15 .
Nou , fraai.
Ik zit dit bericht hier neer.
test daarna nog een keer, nu werkt alles wel weer.
Handig deze community, 1 bericht, en t werkt weer 🙂
Hier werkt het ook weer.
Fijn dat het weer bij jullie werkt! Thanks voor het laten weten hiervan 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...