De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mij webmail is onlangs gehacked.
Nu heb ik wel mijn wachtwoorden aan kunnen passen, maar nu ben ik een paar dagen weg geweest en kom er achter dat het verzenden van email niet meer gaat.
Ik zie er meer meldingen van. Weet iemand wat je moet doen of dat men er mee bezig is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.
En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.
Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.
Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!
Verzenden van waaruit? Webmail? Of een ander e-mail programma?
Webmail gaat wel, maar niet meer vanuit mijn Outlook.
Maar ik krijg ook bij 1 van mijn accounts op webmail een driehokje met dat er iets niet goed is.
Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.
En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.
Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.
Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!
Ik heb een probleem wat er enigszins op lijkt:
Ondanks dat er geen storingen worden gemeld. Heb ik al meerdere keren problemen ondervonden met het verzenden en ontvangen van ziggo-email. Ook webmail werkt dan niet. Na enkele uren werkt het weer zonder dt ik de instellingen heb veranderd. Het probleem doet zich op al mijn apparaten voor.. Mijns inziens is er dan toch een storing over is sprake van overbelasting bij Ziggo. Jammer dat ze het niet aangeven want het veranderen van de instellingen /wachtwoord heeft helemaal geen zin.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...