Mij webmail is onlangs gehacked.
Nu heb ik wel mijn wachtwoorden aan kunnen passen, maar nu ben ik een paar dagen weg geweest en kom er achter dat het verzenden van email niet meer gaat.
Ik zie er meer meldingen van. Weet iemand wat je moet doen of dat men er mee bezig is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.
En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.
Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.
Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verzenden van waaruit? Webmail? Of een ander e-mail programma?
Webmail gaat wel, maar niet meer vanuit mijn Outlook.
Maar ik krijg ook bij 1 van mijn accounts op webmail een driehokje met dat er iets niet goed is.
Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.
En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.
Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.
Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!
Ik heb een probleem wat er enigszins op lijkt:
Ondanks dat er geen storingen worden gemeld. Heb ik al meerdere keren problemen ondervonden met het verzenden en ontvangen van ziggo-email. Ook webmail werkt dan niet. Na enkele uren werkt het weer zonder dt ik de instellingen heb veranderd. Het probleem doet zich op al mijn apparaten voor.. Mijns inziens is er dan toch een storing over is sprake van overbelasting bij Ziggo. Jammer dat ze het niet aangeven want het veranderen van de instellingen /wachtwoord heeft helemaal geen zin.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.