1
Vraag
2
Reacties
JACNOO

Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Email verzenden: er kan geen verbinding gemaakt worden met de server voor uitgaande email

Mij webmail is onlangs gehacked.
Nu heb ik wel mijn wachtwoorden aan kunnen passen, maar nu ben ik een paar dagen weg geweest en kom er achter dat het verzenden van email niet meer gaat.
Ik zie er meer meldingen van. Weet iemand wat je moet doen of dat men er mee bezig is?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JACNOO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.

JACNOO_0-1652379024645.png

En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.

JACNOO_1-1652379123667.png

Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.

Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
bburgg

Level 14
  • 914Posts
  • 99Oplossingen
  • 224Likes

Verzenden van waaruit? Webmail? Of een ander e-mail programma?

JACNOO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Webmail gaat wel, maar niet meer vanuit mijn Outlook.

JACNOO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Maar ik krijg ook bij 1 van mijn accounts op webmail een driehokje met dat er iets niet goed is.

JACNOO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hoi bburgg, het is me gelukt. Ik heb outlook 2013 en bij de accounts heb ik nu bij meer instellingen onderstaande gedaan. Dit stond voordat ik mijn emailwachtwoorden gewijzigd had n.a.v. de hack niet aan.

JACNOO_0-1652379024645.png

En bij onderstaande heb ik bij uitgaande mail 587 en automatisch gezet. Ook dit stond er eerst niet.

JACNOO_1-1652379123667.png

Ik had in de handleiding al wel iets van poort 587 gezien, maar vulde die bij POP3 in.

Dank je in elk geval dat je mij wilde helpen!

BastiaanMaarten

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een probleem wat er enigszins op lijkt:

Ondanks dat er geen storingen worden gemeld. Heb ik al meerdere keren problemen ondervonden met het verzenden en ontvangen van ziggo-email. Ook webmail werkt dan niet. Na enkele uren werkt het weer zonder dt ik de instellingen heb veranderd. Het probleem doet zich op al mijn apparaten voor.. Mijns inziens is er dan toch een storing over is sprake van overbelasting bij Ziggo. Jammer dat ze het niet aangeven want het veranderen van de instellingen /wachtwoord heeft helemaal geen zin.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic