L.S.
Sinds een aantal dagen kan ik geen mail meer versturen, ik krijg dan de volgende melding: E-mail versturen is mislukt. De verbinding met de uitgaande server smtp.ziggo.nl is mislukt. Extra uitgaande e-mailservers kunnen voor e-mailaccounts worden geconfigureerd in Instellingen onder Mail > Accounts.
Ik heb alles gecheckt qua instellingen (poort 587 / beveleiging / ww ) staan goed, tevens heb ik dit mailadres al jaren en werkte het altijd naar behoren!
Graag een tip voor de oplossing.
Alvast bedankt!
Gr Lennard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het was een probleem van de desbetreffende afzender… Naar andere mailadressen geen foutmelding maar wel naar dat ene adres. Thanks voor jullie input!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt het versturen wel in de webmail?
Hey @Lennard Kal en welkom op onze Community 🙂
We hebben al een aantal dagen niets van je gehoord, hoe gaat het nu met het versturen van mail? Als je nog steeds tegen problemen aanloopt dan ben ik net als Bert ook benieuwd of het wel gaat via webmail, laat je het weten?
Het was een probleem van de desbetreffende afzender… Naar andere mailadressen geen foutmelding maar wel naar dat ene adres. Thanks voor jullie input!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.