Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds een paar dagen kan ik geen email meer versturen op mijn xxx@ziggo.nl.
Ik heb alle Ziggo handleidingen meermalen doorgelopen.
Alle filters uitgezet.
Wachtwoord gewijzigd.
Modem uit en aangezet.
Niets helpt.
In Ziggo mail verschijnt de map Verzonden niet.
Inkomende mails worden niet getoond.
Allen de spam wordt tot de laatste minuut getoond.
Op mijn pc met Outlook functioneert alles behalve het verzenden.
Met mijn xxx@gmail.com kan ik wel verzenden.
Uit eerdere berichten zie ik dat dit probleem vaak voorkomt en dat het bij Ziggo opgelost moet worden.
Wie pakt het op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke instellingen gebruik je in Outlook om mail te verzenden?
Zijn ze gelijk aan de volgende instellingen?
Welke instellingen gebruik je in Outlook om mail te verzenden?
Zijn ze gelijk aan de volgende instellingen?
Bedankt.
Het probleem is kennelijk dat ik nog op poort 25 stond en dat ik de verificatievinkjes niet had aangekruist.
Wel lullig van Ziggo dat ze de gewijzigde spelregels niet melden.
Nu heb ik nog een probleem met mijn persoonlijke email-accounts xxx@rutters.nl, Daarin gebruik ik om practische reden de ziggo smpt als uitgaande mailserver. Maar ik veronderstel dat dat niet meer kan omdat het mailadres en wachtwoord van deze account niet corresponderen met de ziggo-verificatie.
@rutters Je slaat de spijker op zijn kop, een andere afzender dan de verzendende mailserver wordt gezien als spam en wordt geblokt.
Zo ook waarom poort 25 uitgaand geblokt is, er is een paar jaar geleden info over geweest, alleen dat is later nooit meer gecommuniceerd, dus is het voor velen nieuw en voor anderen allang niet meer in beeld en nu volledig onverwacht.
Ook over de gewijzigde spamtechnieken wordt maar zeer sporadisch - tot niet gecommuniceerd en dat geeft ook allerlei onverwachte problemen.
Iemand van Ziggo zal dit oppakken en doorgeven aan de betreffende afdelingen, waardoor ze hopelijk beter gaan communiceren met klanten die gebruik maken van die veranderende diensten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...