Als ik een email verstuur van een Gmail account naar een ziggo account krijg ik de volgende foutmelding :
421 4.2.0 MXIN618 Temporary SMC Policy Violation detected, retry later ;id=ZdAOmPfxc2EFiZdAPmg9YD;sid=ZdAOmPfxc2EFi;mta=mx3.tb;dt=2021-10-10T20:03:21+02:00;ipsrc=209.85.167.43;
Heb dit getest vanaf meerdere gmail account naar diverse ziggo mail account vanaf diverse devices zoals Telefoon, PC, webmail, outloo.k
UItgaande mails van gmail naar andere account worden niet gebounced.
Blijkbaar heeft Ziggo er een filter opgezet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als dit een retourmail is, stuur die dan als bijlage naar abuse@ziggo.nl zij beheren de spam filter.
Anders geef zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl
ABUSE laat weten dat deze berichten tijdelijk werden geweigerd i.v.m spam.
Het werkt weer!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als dit een retourmail is, stuur die dan als bijlage naar abuse@ziggo.nl zij beheren de spam filter.
Anders geef zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl
Net even getest, het werkt bij mij ook niet, krijg echter ook geen foutmelding.
Heb dit al doorgestuurd naar ABUSE.
Maar de ziggo helpdesk vond dat ik dit ook maar moest posten op de Community.
Volgens haar zou Ziggo dan meer moeite doen om dit op te lossen.
We wachten af.
Hier op de Ziggo community wordt je naar abuse doorgestuurd, omdat de Ziggo moderators niet in de systemen van abuse kunnen.
Oke, dat werd er niet bij verteld
Ik heb precies hetzelfde probleem als Steefb. Verschillende gmail adressen hebben mails gestuurd naar mijn ziggo adres. Geen mails ontvangen en geen foutmelding bij de afzender.
Het kan wel een uur minstens een uur duren voordat je de melding krijgt. maar je kunt natuurlijk al vrij snel controleren dat de mail niet aankomt.
Gmail blijft trouwens proberen de mail te versturen dus je krijgt de melding diverse keren
Het kan wel een uur duren voordat de afzender de melding krijgt.
Ja, één mail is nu al meer dan 8 uur zoek. Niet bij mijn ziggo adres aangekomen, geen melding bij de verstuurder. En dan nog een paar test mailtjes van 3 of 4 uur geleden. Mij vrouw heeft hetzelfde probleem bij haar ziggo adres.
Ik kwam er vanmorgen achter. Het speelt dus al de minstens de hele dag
Af en toe druppelt er nu een mailtje door
Goedemorgen @Hans.Kraan en een warm welkom op de Community,
Je geeft aan dat e-mails afkomstig van bepaalde Gmail adressen niet of vertraagd binnenkomen op jouw Ziggo mailaccount. De snelst manier om te achterhalen wat er precies misgaat is het advies wat @Bert gaf op te volgen. Ik raad aan een e-mail te sturen naar mijn collega's van Abuse via Abuse@ziggo.nl. Zij kunnen gelijk checken waarom bepaalde mails worden tegengehouden.
@famjones Ik begrijp dat jij precies hetzelfde probleem ervaart. Ik raad jou ook aan mijn collega's van Abuse een bericht te sturen via Abuse@ziggo.nl. Ze kunnen dan gelijk een blik werpen op het spamfilter.
ABUSE laat weten dat deze berichten tijdelijk werden geweigerd i.v.m spam.
Het werkt weer!!
@Hans.Kraan Kijk aan! Dat is snel geregeld zeg. Fijn dat het inmiddels weer zonder problemen werkt. 😉
Ja, het klopt. Hij doet het weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.