Beste Community,
Ik heb een probleem waar ik niet meer uit kom en van Ziggo geen duidelijke oplossing ontvang.
Ik verstuur vanuit het domein BenthuizerTennis.Club via Google Workplace een mail naar mijn Ziggo mail adres. Deze komt in de spam terecht.
Het domein BenthuizerTennis.Club heeft de benodigde MX record, DKIM voor Google Workplace en SPF.
Daarnaast kan ook vanuit het domein worden gemaild met eigen DKIM en SPF.
In de header wordt aangegeven:
Authentication-Results:
mail.iss.as9143.net;
spf=pass (209.85.221.50;
benthuizertennis.club);
dkim=fail header.d=benthuizertennis.club (key not found in DNS);
??
Hierin komt het volgende naar voren:
DMARC Quarantine/reject zou niet mogen uitmaken. Reverse DNS bij mx records voor Google bestaat volgens mij niet.
Dan blijft over de melding SOA Serial number format is invalid.
Ik weet niet hoe ik de SOA Serial number zou moeten herstellen en welke vraag ik aan de hosting partij moet vragen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Mike Reumer