Vanaf gisteren kan ik geen mails meer versturen. Ze komen gewoon binnen (pop3 via Solcon) (Ooit zo aangemaakt door een vriend, waarom weet ik niet, maar het deed het gewoon), maar ik kan niet meer versturen (via Ziggo). Uren aan de telefoon gezeten met Ziggo en Solcon, leggen het probleem bij de ander.
Maar uiteindelijk kan ik dus niet via Ziggo versturen. Binnen Solcon Webmail kan ik wel versturen. Alle combinaties van poorten, en authenticaties zijn geprobeerd door Solcon, en later ook door Ziggo.
Een dame vertelde dat mijn IP adres op de Blacklist staat en dat ik dat eerst moest verhelpen. (Hoe dan...dus teruggebeld naar Ziggo...., blijkt bij dame 2 dat toch niet zo te zijn, dus toch niet op de Blacklist (kan snel gaan...)) Dus nu een case aangemaakt en kan ik 5 werkdagen !! niet mailen, (gelukkig wel webmail achter de hand) en hoop op een goede afloop heb ik inmiddels niet meer. Dus na 4 dames van Ziggo (met hulp van hun verschillende supervisors) en 1 heer van Solcon, ligt er dus nu een probleem. Heeft iemand een idee?