1
Vraag
2
Reacties
CockElly

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Email - submappen

In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd met daaronder een x-tal submappen, wanneer ik inlog via een andere PC (Firefox of Google Chrome) zie ik ze niet allemaal terug, eigenlijk allemaal op 1 na welke juist voor mij zo belangrijk is, hoe kan dit?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@CockElly Dat is duidelijker: "Ik heb mijn email ingesteld, als gezegd, via Windows 10 email programma,"

 

"In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd"

Dat kunnen tig emailprogramma's zijn.🙂

 

Dus Windows Mail.

Je hebt het over 1 map die je in Windows Mail aangemaakt hebt, die je niet ziet in de andere PC's ziet.

Dan is de oplossing, maak in de webmail een map aan met een iets andere naam, die zal te zien zijn in Windows Mail en in de andere PC's en verplaats via Windows Mail daar de mails naartoe die je overal wilt zien, dan zullen die overal te zien zijn.

 

Mappen die gemaakt worden in Windows Mail worden niet overgenomen in de webmail.

Mappen die in de webmail worden gemaakt zijn direct in Windows Mail te zien.

Zojuist uitgeprobeerd.

Klik rechts op Postvak IN of op Mijn mappen en je kunt een nieuwe map maken.

 

Bert_0-1649271549367.png

Bert_1-1649271647333.png

 

 

Vervolg, verwijderen van mappen kan wel vanuit Windows Mail.

 

Bekijk in context

CockElly
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt, submap aangemaakt via Ziggo Webmail en na het synchroniseren van mijn email programma is alles in orde, bedankt voor de oplossing👍

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In welk emailprogramma heb je de mappen gemaakt?

 

Vaak wordt vanuit een emailprogramma een map niet goed aangemaakt op de Ziggo mailserver.

Het best is om een map te maken in de webmail, dan is dit ook te zien in je mailprogramma, als die met IMAP verbonden is en kun je de mails in die map plaatsen, dan is de map wel overal te zien.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Het zou kunnen dat de Submap onder kopje Archief staat en daar al je mappen tevoorschijn komen, dat is bij het geval.

Maar hoe staat de mail geïnstalleerd via POP of IMAP en zie je in Ziggo Webmail de Submappen wel.

CockElly
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn email ingesteld, als gezegd, via Windows 10 email programma, hoe dat zit met IMAP en dergelijke heb ik geen idee van, volgorde ziet er als volgt uit:

 

Email account

Mappen

Postvak In

Archief

Meer met daaronder alle submappen

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@CockElly  schreef:

Ik heb mijn email ingesteld, als gezegd, via Windows 10 email programma, hoe dat zit met IMAP en dergelijke heb ik geen idee van, volgorde ziet er als volgt uit:

 

Email account

Mappen

Postvak In

Archief

Meer met daaronder alle submappen

 


@CockElly  Is dit ook op alle PC's zo of alleen maar op 1 PC. U had het over inloggen op andere browsers Chrome en Firefox maar welke e-mail gebruikt in de webbrowser. Die van Windows10 is een eigen mail programma. Maar @Bert  is wat beter in mail programma's in Windows we lezen graag uw reactie

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@CockElly Dat is duidelijker: "Ik heb mijn email ingesteld, als gezegd, via Windows 10 email programma,"

 

"In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd"

Dat kunnen tig emailprogramma's zijn.🙂

 

Dus Windows Mail.

Je hebt het over 1 map die je in Windows Mail aangemaakt hebt, die je niet ziet in de andere PC's ziet.

Dan is de oplossing, maak in de webmail een map aan met een iets andere naam, die zal te zien zijn in Windows Mail en in de andere PC's en verplaats via Windows Mail daar de mails naartoe die je overal wilt zien, dan zullen die overal te zien zijn.

 

Mappen die gemaakt worden in Windows Mail worden niet overgenomen in de webmail.

Mappen die in de webmail worden gemaakt zijn direct in Windows Mail te zien.

Zojuist uitgeprobeerd.

Klik rechts op Postvak IN of op Mijn mappen en je kunt een nieuwe map maken.

 

Bert_0-1649271549367.png

Bert_1-1649271647333.png

 

 

Vervolg, verwijderen van mappen kan wel vanuit Windows Mail.

 

CockElly
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt, submap aangemaakt via Ziggo Webmail en na het synchroniseren van mijn email programma is alles in orde, bedankt voor de oplossing👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic