1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Dennis88Zvt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email spamfilter houdt ghisler.com onterecht tegen

Beste Ziggo,

Vorige week heb ik een licentie gekocht bij Chistian Ghisler, ontwikkelaar van Total Commander (voor de meeste hier wellicht een bekende tool)

De gekochte licentie kreeg ik maar niet per mail binnen. Gister heb ik de support van Total Commander aangeschreven en vandaag van de ontwikkelaar zelf een bericht gehad dat hij wel degelijk de mail verzonden had, maar deze klaarblijkelijk nooit is aangekomen. Dhr. Ghisler zelf geeft het volgende aan;

''Sorry for the troubles. The problem is ziggo.nl, they are blocking
our host ghisler.com for "spam", but we never sent any spam from
that domain.

I'm re-sending the key from my home account.

Best regards

Christian Ghisler''

De foutcode die hij krijgt luid als volgt;

host mxin10.ziggo.nl[212.54.42.8] refused to talk to
    me: 421 mx10.tb.mail.iss.as9143.net mx10.tb.mail.iss.as9143.net MXIN107
    Connections from your IP (IP adres) have been disallowed by admin
    policy.
    ;id=6xCEqCJZrhUDM;sid=6xCEqCJZrhUDM;mta=mx10.tb;d=20230607;t=194346[CET];ipsrc=(IP adres);

Waar gaat het hier fout? Ik heb de mail ook niet in mijn spamfolder gehad,  maar wordt echt op de mailserver van Ziggo tegengehouden.

Hoor graag een verklaring hiervoor.

Mvg Dennis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

De snelste weg is een mail met zoveel mogelijk informatie sturen naar abuse@ziggo.nl

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen vrij snel op serieuze mails.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

De snelste weg is een mail met zoveel mogelijk informatie sturen naar abuse@ziggo.nl

Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen vrij snel op serieuze mails.