Beste Ziggo,
Vorige week heb ik een licentie gekocht bij Chistian Ghisler, ontwikkelaar van Total Commander (voor de meeste hier wellicht een bekende tool)
De gekochte licentie kreeg ik maar niet per mail binnen. Gister heb ik de support van Total Commander aangeschreven en vandaag van de ontwikkelaar zelf een bericht gehad dat hij wel degelijk de mail verzonden had, maar deze klaarblijkelijk nooit is aangekomen. Dhr. Ghisler zelf geeft het volgende aan;
''Sorry for the troubles. The problem is ziggo.nl, they are blocking
our host ghisler.com for "spam", but we never sent any spam from
that domain.
I'm re-sending the key from my home account.
Best regards
Christian Ghisler''
De foutcode die hij krijgt luid als volgt;
Opgelost! Ga naar oplossing.
De snelste weg is een mail met zoveel mogelijk informatie sturen naar abuse@ziggo.nl
Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen vrij snel op serieuze mails.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De snelste weg is een mail met zoveel mogelijk informatie sturen naar abuse@ziggo.nl
Zij beheren de spamfilter en reageren over het algemeen vrij snel op serieuze mails.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.