BvanWijk
Gedreven Raadgever
  • 419Reacties
  • 7Oplossingen
  • 33Likes

Email pushen

Als ik een mail krijg van iemand dan krijg ik hem niet gelijk binnen. Ligt dat aan Push of ophalen? Ik gebruik een iPhone

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14467Reacties
  • 590Oplossingen
  • 2885Likes

Ik heb ook Iphone en ik gebruik BlueMail voor IOS, daar kan je de Pushberichten - Notificaties uitzetten.

Het zou kunnen dat je Berichtgeving op de Iphone voor Mail uit staat of je instelling niet goed staat.

Via deze stappen voor Iphone kan je beste je mail dan instellen E-mail instellen Iphone - IOS 10 en hoger

Bekijk in context

5 Reacties 5
bburgg
Gedreven Raadgever
  • 663Reacties
  • 76Oplossingen
  • 121Likes

De IMAP-server van Ziggo ondersteunt geen push. Je kunt dit controleren in Instellingen - Wachtwoorden en Accounts - Nieuwe gegevens. Bij Ziggo heb je niet de keuze push. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14467Reacties
  • 590Oplossingen
  • 2885Likes

Ik heb ook Iphone en ik gebruik BlueMail voor IOS, daar kan je de Pushberichten - Notificaties uitzetten.

Het zou kunnen dat je Berichtgeving op de Iphone voor Mail uit staat of je instelling niet goed staat.

Via deze stappen voor Iphone kan je beste je mail dan instellen E-mail instellen Iphone - IOS 10 en hoger

Bekijk in context

BvanWijk
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 419Reacties
  • 7Oplossingen
  • 33Likes

En wat is het verschil tussen push en ophalen?

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14467Reacties
  • 590Oplossingen
  • 2885Likes

Je kan mail automatisch laten ophalen dan krijg je scherm notificatie en als push berichten aanzet wordt ie meteen zichtbaar. 

Kies je voor automatisch uit dan kan je berichten handmatig ophalen en gaat niet bij elk bericht een geluid van je telefoon af.

BvanWijk
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 419Reacties
  • 7Oplossingen
  • 33Likes

Bedankt @Dave-  het is duidelijk!

Uitgelicht topic