Hallo,
zijn er bij Ziggo email problemen ? Ik probeer vanmorgen met 2 accounts in te loggen en beide geven de onderstaande foutmelding. Gisteravond werkten beide accounts/mailboxen nog goed.
Ik heb e.e.a. gecontroleerd via E-mail werkt niet, maar volgens Ziggo zijn er geen storingen ( wanneer wel ? ), maar wat mij het meeste verbaasde was de onderstaande stap
Als de Ziggo Email servers problemen hebben, dan je kan wel websites openen, maar je kan natuurlijk niet inloggen in je email. Als je je wachtwoord dus nog wel weet, welke optie moet je dan kiezen ?
Dat mijn wachtwoord manager zo maar 2 wachtwoorden vergeet, is bijna ( zeg nooit nooit ) uit te sluiten. Dat men op 2 Ziggo mailboxen op het zelfde moment niet meer kan inloggen en dat op meerdere apparaten, dat wijst naar 1 veroorzaker, namelijk Ziggo !
Oh ... oh ... Ziggo welke knurft heeft deze 'help functie' ? Waar is de optie 'Nee, ik kan nog niet inloggen in Email' '? Waarom iedereen eerst het wachtwoord laten wijzigen, terwijl dat misschien helemaal niet nodig is. Tevens veroorzaakt dat wachtwoord wijzigen natuurlijk weer ander problemen, want nu moet dat ook op allerlei ander apparatuur ( b.v. smartphones ) aangepast worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Pasi
Jouw vermoeden klopt! Er zijn op dit moment problemen bekend met de Ziggo Mail. Ook op onze storingschecker is inmiddels onderstaande banner gekomen. Hopelijk is dit probleem snel opgelost!
@Cecilia schreef:Hi @Pasi
Jouw vermoeden klopt! Er zijn op dit moment problemen bekend met de Ziggo Mail. Ook op onze storingschecker is inmiddels onderstaande banner gekomen. Hopelijk is dit probleem snel opgelost!
Mmmm als ik de checker controleer dan krijg ik dit resultaat:
En mijn email werkt inderdaad nog steeds niet !
@Pasi Ik vermoed dat die mail melding overruled wordt door de onderhoud melding.
Kijk eens zonder postcode ingevuld.
Dat zou kunnen, maar dat zou niet mogen. Tevens staat er "Storingen(0)", dus ook dat klopt dan niet.
Maar gelukkig werkt Ziggo email weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.