"Voordat ik een ander/nieuw email adres ga aanmaken, al mijn voorgaande gasten hebben nog steeds mijn oude emailadres, nu komt er waarschijnlijk een nieuwe, krijg ik daar geen problemen mee?"
Nee, ik verwacht van niet. Het is niet zo dat de oude opgeheven wordt of niet meer werkt. Alleen de website zal jou mailen op het nieuwe adres. Mail die binnenkomt op het oude adres blijft gewoon binnenkomen.
"Wat mij overigens bijstaat, ik heb een paar keer een waarschuwing van Ziggo gehad dat mijn mailbox vol raakte of zelfs vol was, ik heb daardoor een aantal(andere) belangrijke mails niet ontvangen, zou het zo kunnen zijn dat door de instellingen van de verhuursite daarna niets meer naar mij wordt verstuurd om die reden? Zou ik kunnen vragen om mijn account bij de verhuursite opnieuw in te stellen?"
Laten resetten kan geen kwaad.
Een volle mailbox die mail weigert is inderdaad een reden om mail niet meer te versturen. Er zijn mailprogramma's die bij meerdere geweigerde mails een instelling aanpassen en geen mails meer zenden. Maar dat had de beheerder al kunnen zien en jou kunnen melden. Omdat hij dat niet gedaan heeft vermoedt ik dat er iets anders aan de hand is.
"En wat ik al in het begin vroeg, waarom kan ik geen hulp op dit gebied van Ziggo krijgen/verwachten? Ik vind de hulp van jullie, niet Ziggo medewerkers, top maar betaal een aardige abonnement som!"
Omdat het probleem waarmee jij naar de helpdesk stapte geen Ziggo probleem is. Jij kan mail ontvangen en versturen, dat is waar zij service op verlenen en waar zij verantwoordelijk voor zijn. Dat een mail niet binnen komt is niet hun probleem. Zij sturen (als het goed is) een mailtje als de mailbox bijna vol is en als jij er dan niets aan doet of dat mailtje niet ziet is dat jouw verantwoording.
Als jij van de beheerder van die website bewijs krijgt dat het wel aan de antispam maatregelen van Ziggo ligt, dan zou je het weer kunnen aankaarten. Maar dan nog is de kans zeer groot dat dan Ziggo naar hun voorwaarden verwijst en er niets aan kan/wil doen. Ze kunnen moeilijk voor één gebruiker antispam maatregelen uit zetten.