1
Vraag
2
Reacties
Ron_Kossen

Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Email nieuwe klant werkt niet.

Vandaag heb ik een nieuw emailadres en wachtwoord aangemaakt op Mijn Ziggo en dit is geaccepteerd.

Maar als ik probeer in te loggen met dit email adres en wachtwoord dan krijg ik de melding “Ongeldige gebruikersnaamof wachtwoord” 

Wijzigen van het wachtwoord en opnieuw proberen, het proberen op een ander apparaat, het gebruik van verschillende browsers, geen enkele van deze pogingen heeft geholpen steeds dezelfde mening.

Kan het zijn dat het gekozen emal adres toch in gebruik is ook al wordt dit niet aangegeven is in de Mijn Ziggo pagina?

 

Ron  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ron_Kossen
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Lotte, in de persoonlijke informatie staat de gevraagde info.

Echter heb nog ff geprobeerd en kreeg eerst de melding dat er aan mijn adres werd gewerkt en daarna kon ik  inloggen.

Bedankt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14908Likes

Er lijkt nog een storing te zijn, zoals de afgelopen dagen naar voren kwam.

Mogelijk kan een Ziggo moderator kijken hoever het is met de oplossingen.

Ron_Kossen
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

NB. De helpdesk verwees me naar de community om dit probleem op te lossen.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2514Posts
  • 337Oplossingen
  • 837Likes

Goedemiddag @Ron_Kossen, als ik je goed begrijp dan zie je het e-mailadres wel terug in mijn Ziggo maar lukt het inloggen niet?  Je krijgt geen foutmelding bij het aanmaken van je e-mailadres? 

Ron_Kossen
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dat klopt.

 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2514Posts
  • 337Oplossingen
  • 837Likes

@Ron_Kossen Kun je het e-mailadres waar het over gaat achter je postcode in je profiel zetten? Dan ga ik op onderzoek uit. 

Ron_Kossen
topicstarter
Raadgever
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Lotte, in de persoonlijke informatie staat de gevraagde info.

Echter heb nog ff geprobeerd en kreeg eerst de melding dat er aan mijn adres werd gewerkt en daarna kon ik  inloggen.

Bedankt.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2514Posts
  • 337Oplossingen
  • 837Likes

@Ron_Kossen Fijn dat het gelukt is! Geniet van je dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.