GERJANENAGNES

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email gehackt - Kan geen mail verzenden

Kreeg melding van dat ik gehackt ben 

Heb gedaan zoals in de mail staat (2 keer het wachtwoord veranderd)

Maar heb nog steeds de blokkade erop zitten namelijk wel ontvangen maar niet verzenden

Wie o wie kan helpen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @GERJANEAGNES en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je een blokkade hebt op je e-mailadres! Het is goed dat je hiermee d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zie inderdaad dat jouw mailadres preventief geblokkeerd is omdat er spam/phishing verspreid is vanaf het mailadres. Het is nu belangrijk dat je onderstaande stappen volgt zodat de blokkade op het e-mailadres opgeheven kan worden. 

 

1. Wijzig het wachtwoord van het Mijn Ziggo account en de e-mailaccounts naar een sterk wachtwoord. 

2. Scan alle apparaten die verbonden zijn met het thuisnetwerk op virussen, spyware en malware. Je kan hiervoor deze stappen volgen.
3. Nadat deze stappen doorlopen zijn wordt de blokkade automatisch opgeheven op het moment dat er langer dan 24 uur geen spam/phishing geconstateerd is vanaf het IP adres of e-mailaccount.

Mocht het ook na 24 uur nog niet werken laat het dan even weten, dan licht ik mijn collega's van Abuse even in. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je wel via de webmail mail verzenden?

Heb je zowel het Mijn Ziggo wachtwoord als het mailwachtwoord veranderd?

GERJANENAGNES
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert,

 

Via de webmail kunnen we ook geen mail verzenden.

Ik heb beide wachtwoorden veranderd en alle stappen doorlopen in de mail/brief die we van Ziggo hebben ontvangen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @GERJANEAGNES en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je een blokkade hebt op je e-mailadres! Het is goed dat je hiermee d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zie inderdaad dat jouw mailadres preventief geblokkeerd is omdat er spam/phishing verspreid is vanaf het mailadres. Het is nu belangrijk dat je onderstaande stappen volgt zodat de blokkade op het e-mailadres opgeheven kan worden. 

 

1. Wijzig het wachtwoord van het Mijn Ziggo account en de e-mailaccounts naar een sterk wachtwoord. 

2. Scan alle apparaten die verbonden zijn met het thuisnetwerk op virussen, spyware en malware. Je kan hiervoor deze stappen volgen.
3. Nadat deze stappen doorlopen zijn wordt de blokkade automatisch opgeheven op het moment dat er langer dan 24 uur geen spam/phishing geconstateerd is vanaf het IP adres of e-mailaccount.

Mocht het ook na 24 uur nog niet werken laat het dan even weten, dan licht ik mijn collega's van Abuse even in. 

Uitgelicht topic