Goedemiddag @GERJANEAGNES en een warm welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je een blokkade hebt op je e-mailadres! Het is goed dat je hiermee d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zie inderdaad dat jouw mailadres preventief geblokkeerd is omdat er spam/phishing verspreid is vanaf het mailadres. Het is nu belangrijk dat je onderstaande stappen volgt zodat de blokkade op het e-mailadres opgeheven kan worden.
1. Wijzig het wachtwoord van het Mijn Ziggo account en de e-mailaccounts naar een sterk wachtwoord.
2. Scan alle apparaten die verbonden zijn met het thuisnetwerk op virussen, spyware en malware. Je kan hiervoor deze stappen volgen.
3. Nadat deze stappen doorlopen zijn wordt de blokkade automatisch opgeheven op het moment dat er langer dan 24 uur geen spam/phishing geconstateerd is vanaf het IP adres of e-mailaccount.
Mocht het ook na 24 uur nog niet werken laat het dan even weten, dan licht ik mijn collega's van Abuse even in.