kevin40

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Email geblokkeerd

Hoe lang duurt het  voordat alles weer werkt na dat ik alle ww heb aangepast 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost ik kan er weer in

Bekijk in context

15 Reacties 15
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

na het weekend zijn er weer personeelsleden aanwezig, dus......

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@kevin40 Als het goed is kun je binnen na maximaal een uur weer mail verzenden nadat je het Mijn Ziggo en mailwachtwoord hebt veranderd.

Laat hier weten hoe het nu gaat.

kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sinds 16.30 alles aangepast maar kan nog steeds niet op de webmail 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je schrijft email geblokkeerd, waaruit maak je dat op?

Kun je niet in de webmail of werkt een mailprogramma niet goed of heb je een mail gehad van Ziggo?

 

Wat is de foutmelding die je nu krijgt als je in de webmail wilt?

In de webmail zou je sowieso moeten kunnen komen.

kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb brief gehad

kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Brief gehad 

 

En deze melding

 

Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals.

 

 

 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat was de opdracht in de brief?

Zowel Mijn Ziggo als het emailadres wachtwoord wijzigen?

 

Er zijn allerlei situaties mogelijk, waarbij verschillende dingen moeten gebeuren.

Graag meer informatie over je situatie.

kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ww veranderen van mijn ziggo en emails en virusscan laten lopen heb allemaal gedaan 2x zelfs

ok klantservice chat heb geraadpleegd die vond het vreemd dat blokkade nog erop zat die heeft maar een opdracht tot handmatig verwijdering kan tot 24a48 uur duren

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

zoals ik in het eerste bericht al typte.....na het weekend zijn er weer personeelsleden beschikbaar.👍

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@puppie  schreef:

zoals ik in het eerste bericht al typte.....na het weekend zijn er weer personeelsleden beschikbaar.👍


@puppie In het weekend en ook op feestdagen, is er ook voor dit soort urgente problemen een moderator actief op de Ziggo community.

Gister was er ook een moderator aanwezig en dit topic ligt al op de prioriteit stapel, alleen vandaag heb ik nog geen moderator gezien op de Ziggo community, mogelijk onverwachte ziekte of anderszins problemen.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@Bert , dus een e-mail blokkade (spam verzender) is een urgent probleem.

zijn er nog meer urgente problemen, geef eens een lijst.

Ik vind de verwijdering van een compleet account veel urgenter....maar daar lees je deze opmerking niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@puppie "Ik vind de verwijdering van een compleet account veel urgenter"

Welk topic heb je het over?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@puppie Ik vermoed dat ik het topic gevonden heb, dat lag al vanmorgen bij de moderators, alleen leek er het vanmiddag op dat er geen moderator meer zou komen en was de tekst: "Ik vermoed dat een Ziggo moderator morgen hier langskomt"

kevin40
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost ik kan er weer in

Uitgelicht topic