1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ed64

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Email geblokkeerd/verwijderd

Sinds vorige week maandag zijn onze e-mailadressen uit  producten verwijderd. Het e-mailadres van mijn vrouw werkt helemaal niet meer.

Al 3 maal bij een ziggowinkel  geweest omdat klantenservice telefonisch je niet te woord wilt staan.Het ergste is dat er niets veranderd aan de situatie.

Eerst krijg je een antwoord die echt kant nog wal raakt. We hebben u een email gestuurd. ( naar een geblokkeerd adres)

Ik zou graag weer dat alles gaat werken en dat we normaal als klant behandeld worden.

Na meer dan een week gewacht te hebben lijkt het mij dat er spoedig een oplossing komt, zo niet dan stop ik met al mijn Ziggo en Vodafone abonnementen.

 

26 Reacties 26
Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan nog steeds niet bij mijn e-mailadres, zijn nog niet terug

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Ed64,

Inmiddels moeten de e-mailaccounts weer werken en zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. Wil jij controleren of het nu weer naar wens werkt?Controleer het in zowel de nieuwe als oude Mijn Ziggo omgeving. 

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Paul, zowel in de nieuwe- en oude omgeving zijn mijn oude emailadressen niet zichtbaar, Hoi Paul,

helaas zijn de emailadressen in zowel de oude als nieuwe omgeving niet zichtbaar.Alleen de twee nieuwe adressen die ik laatst heb aangemaakt.

helaas,

mvg,

Ed

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Paul, ik kan via webmail nu wel bij het e-mailadres, daar is blokkade vanaf. Dus alleen nog maar niet zichtbaar in mijn Ziggo.

mvg,

Ed

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ed64 Ontzettend balen dat je nog niet alle e-mailaccounts/aliassen terugziet in zowel de oude als nieuwe Mijn Ziggo omgeving! Kun je per privebericht aangeven om welke e-mailadressen/aliassen het gaat? Dan koppel ik dit direct terug richting de collega's die hiermee bezig zijn geweest. 

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik jou privé bereiken?

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Boven in knopje berichten naast meldingen, dan opstellen,  zoeken naar Paul en versturen maar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic