Sinds vorige week maandag zijn onze e-mailadressen uit producten verwijderd. Het e-mailadres van mijn vrouw werkt helemaal niet meer.
Al 3 maal bij een ziggowinkel geweest omdat klantenservice telefonisch je niet te woord wilt staan.Het ergste is dat er niets veranderd aan de situatie.
Eerst krijg je een antwoord die echt kant nog wal raakt. We hebben u een email gestuurd. ( naar een geblokkeerd adres)
Ik zou graag weer dat alles gaat werken en dat we normaal als klant behandeld worden.
Na meer dan een week gewacht te hebben lijkt het mij dat er spoedig een oplossing komt, zo niet dan stop ik met al mijn Ziggo en Vodafone abonnementen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Ed64, welkom op de Ziggo Community,
Ontzettend frusterrend dat dit al zo lang duurt en je nog steeds geen toegang hebt tot de mailadressen. Ik zie dat mijn collega het heeft doorgezet naar de specialist die er inmiddels mee aan de gang is gegaan. We wachten op dit moment op een nieuwe statusupdate, ik kan dat helaas niet versnellen.
Hoi Alex, bedankt voor je bericht, probleem nog steeds niet opgelost.
wel krijg ik in beeld dat we nieuwe e-mailadres kunnen maken.echter als je oude adres intikt komt er in beeld dat e-mailadres al bestaat
@Ed64 het emailadres bestaat ook, het is alleen uitgevallen en is het nu afwachten tot de weer actief wordt.
Hoi, we zijn alweer een week verder, is er al nieuws? En een andere vraag de schade die ik kan ondervinden door het niet kunnen lezen van onze e-mails, hoe gaat ziggo daar mee om?
@Ed64 Helaas hebben we nog geen nieuwe update voor je. Ik zie wel dat de interne werkbon (41832597) hiervoor openstaat en dat onze collega's van IT hier nog mee bezig zijn. Vandaag heb ik gevraagd of er al meer bekend is. Zodra ik een terugkoppeling heb, deel ik het binnen het topic.
Beste , ik heb wel een oplossing. Iedereen met hetzelfde probleem moet massaal opzeggen. Misschien komt er dan resultaat.
want tot op heden kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben over de service. Klantenservice is onbereikbaar en in de winkels kunnen ze niets doen.
Beste Paul en collega’s, we zijn weer een week verder. Is er al wat meer bekend over ons probleem?
Ik hoor graag van jullie. Mvg, Ed
Hi @Ed64, helaas nog niet 😞 Het ticket is nog in behandeling, er is om een update gevraagd.
Hoi Alex, is er al een update?
Nee, helaas niet @Ed64. Het spijt me dat dit zo lang duurt.
Hoi Alex, nog steeds geen up date? Waarom geeft Ziggo niet aan wat voor probleem ze hebben veroorzaakt. Misschien dat klanten dan iets meer begrip hebben. Nu neemt irritatie per dag toe.
p. S. Voor de meelezers ik laat nu zoveel mogelijk mail via andere mailboxen ( geen Ziggo)lopen. Zodat als je Ziggo wilt beëindigen dat zonder mailproblemen kan doen.
Mvg, Ed
Hoi Alex en collega’s, is er al wat meer bekend?
@Ed64 Mijn welgemeende excuses dat het nu al zolang duurt! Er is helaas sprake van een probleem in een achterliggend systeem waardoor het zo lang duurt voordat de e-mailadressen weer hersteld zijn. Mijn collega's zijn hier echter nog druk mee bezig en doen hun best de e-mailadressen z.s.m. te herstellen. ZIj zijn alleen ook afhankelijk van het achterliggende systeem om dit te kunnen herstellen.
Hoi Paul, bedankt voor je terugkoppeling
@Ed64 Even een update van onze kant. Tot mijn spijt constateer ik dat er nog sprake is van een probleem in de achterliggende systemen waardoor de e-mailaccounts nog niet hersteld zijn. Omdat dit nu wel erg lang duurt heb ik gevraagd wat de stand van zaken is m.b.t. het interne ticket wat hiervoor openstaat. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het direct aan jou weten.
@Paul Gaan die problemen in de achterliggende systemen meer emailadressen treffen?
Want als dat zo is, dan lijkt me het raadzaam voor iedereen om andere emailadressen te gaan gebruiken dan die van Ziggo, want alles kan en veel moet al digitaal tegenwoordig en als dat meer dan 6 weken uit gaat vallen, dan heb je echt een probleem met een aantal diensten en bedrijven en overheid.
@Bert Het antwoord hierop moet ik even schuldig blijven. Ik hoop dat de afdeling die hiermee bezig is hierover ook meer duidelijkheid kan geven. Ik heb in iedergeval even opnieuw onder de aandacht gebracht.
beste, wederom de vraag is er al wat meer Beste, is er al wat bekend?🥹
@Ed64 Is je probleem al opgelost?
Of zijn de email adressen nog niet terug?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.