1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ed64

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Email geblokkeerd/verwijderd

Sinds vorige week maandag zijn onze e-mailadressen uit  producten verwijderd. Het e-mailadres van mijn vrouw werkt helemaal niet meer.

Al 3 maal bij een ziggowinkel  geweest omdat klantenservice telefonisch je niet te woord wilt staan.Het ergste is dat er niets veranderd aan de situatie.

Eerst krijg je een antwoord die echt kant nog wal raakt. We hebben u een email gestuurd. ( naar een geblokkeerd adres)

Ik zou graag weer dat alles gaat werken en dat we normaal als klant behandeld worden.

Na meer dan een week gewacht te hebben lijkt het mij dat er spoedig een oplossing komt, zo niet dan stop ik met al mijn Ziggo en Vodafone abonnementen.

 

26 Reacties 26
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9270Posts
  • 1089Oplossingen
  • 4167Likes

Hi @Ed64, welkom op de Ziggo Community,

 

Ontzettend frusterrend dat dit al zo lang duurt en je nog steeds geen toegang hebt tot de mailadressen. Ik zie dat mijn collega het heeft doorgezet naar de specialist die er inmiddels mee aan de gang is gegaan. We wachten op dit moment op een nieuwe statusupdate, ik kan dat helaas niet versnellen.

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex, bedankt voor je bericht, probleem nog steeds niet opgelost. 
wel krijg ik in beeld dat we nieuwe e-mailadres kunnen maken.echter als je oude adres intikt komt er in beeld dat e-mailadres al bestaat

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76936Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22769Likes

@Ed64 het emailadres bestaat ook, het is alleen uitgevallen en is het nu afwachten tot de weer actief wordt.

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi, we zijn alweer een week verder, is er al nieuws? En een andere vraag de schade die ik kan ondervinden door het niet kunnen lezen van onze e-mails, hoe gaat ziggo daar mee om?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7656Likes

@Ed64 Helaas hebben we nog geen nieuwe update voor je. Ik zie wel dat de interne werkbon (41832597) hiervoor openstaat en dat onze collega's van IT hier nog mee bezig zijn. Vandaag heb ik gevraagd of er al meer bekend is. Zodra ik een terugkoppeling heb, deel ik het binnen het topic. 

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste , ik heb wel een oplossing. Iedereen met hetzelfde probleem moet massaal opzeggen. Misschien komt er dan resultaat.

want tot op heden kan ik niet zeggen dat ik tevreden ben over de service. Klantenservice is onbereikbaar en in de winkels kunnen ze niets doen.

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Paul en collega’s, we zijn weer een week verder. Is er al wat meer bekend over ons probleem?

Ik hoor graag van jullie. Mvg, Ed

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9270Posts
  • 1089Oplossingen
  • 4167Likes

Hi @Ed64, helaas nog niet 😞 Het ticket is nog in behandeling, er is om een update gevraagd.

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex, is er al een update? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9270Posts
  • 1089Oplossingen
  • 4167Likes

Nee, helaas niet @Ed64. Het spijt me dat dit zo lang duurt.

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex, nog steeds geen up date? Waarom geeft Ziggo niet aan wat voor probleem ze hebben veroorzaakt. Misschien dat klanten dan iets meer begrip hebben. Nu neemt irritatie per dag toe.

p. S. Voor de meelezers ik laat nu zoveel mogelijk mail via andere mailboxen ( geen Ziggo)lopen. Zodat als je Ziggo wilt beëindigen dat zonder mailproblemen kan doen.

Mvg, Ed

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Alex en collega’s, is er al wat meer bekend?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7656Likes

@Ed64 Mijn welgemeende excuses dat het nu al zolang duurt! Er is helaas sprake van een probleem in een achterliggend systeem waardoor het zo lang duurt voordat de e-mailadressen weer hersteld zijn. Mijn collega's zijn hier echter nog druk mee bezig en doen hun best de e-mailadressen z.s.m. te herstellen. ZIj zijn alleen ook afhankelijk van het achterliggende systeem om dit te kunnen herstellen. 

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Paul, bedankt voor je terugkoppeling 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7656Likes

@Ed64 Even een update van onze kant. Tot mijn spijt constateer ik dat er nog sprake is van een probleem in de achterliggende systemen waardoor de e-mailaccounts nog niet hersteld zijn. Omdat dit nu wel erg lang duurt heb ik gevraagd wat de stand van zaken is m.b.t. het interne ticket wat hiervoor openstaat. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het direct aan jou weten. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76936Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22769Likes

@Paul Gaan die problemen in de achterliggende systemen meer emailadressen treffen?

 

Want als dat zo is, dan lijkt me het raadzaam voor iedereen om andere emailadressen te gaan gebruiken dan die van Ziggo, want alles kan en veel moet al digitaal tegenwoordig en als dat meer dan 6 weken uit gaat vallen, dan heb je echt een probleem met een aantal diensten en bedrijven en overheid.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 19901Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7656Likes

@Bert Het antwoord hierop moet ik even schuldig blijven. Ik hoop dat de afdeling die hiermee bezig is hierover ook meer duidelijkheid kan geven. Ik heb in iedergeval even opnieuw onder de aandacht gebracht. 

Ed64
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

beste, wederom de vraag is er al wat meer Beste, is er al wat bekend?🥹

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76936Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22769Likes

@Ed64 Is je probleem al opgelost?

Of zijn de email adressen nog niet terug?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic