1
Vraag
2
Reacties
Liesbeth54

Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Email doet al 2 dagen vreemd: "Er is iets foutgegaan"

Ziggo.jpg

 

ScreenShot010.pngScreenShot004.png

 

Dit krijg ik nu al 2 dagen en kan ook totaal niks veranderen.  Word nu wel een beetje sjaggie van al die meldingen vele keren per dag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Top!

De andere mail adressen krijg je er zo in:

outlook/hotmail:

Visser__1-1654424922034.png

Kies dan wel voor IMAP en niet voor POP.

Gmail:

Visser__0-1654425219247.png

 

 

Bekijk in context

33 Reacties 33
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Liesbeth54 ,

Wat als je je email account verwijderd en opnieuw instelt volgens deze gegevens:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/mail-op-windows-10/instellen/verder/

Lukt het dan?En welke versie van windows 10 heb je(bijvoorbeeld 2004)?Dat zie je door rechtonderin winver te typen en dan op enter te drukken.

 

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Editie Windows 10 Pro
Versie 21H2
Installatiedatum ‎18-‎11-‎2021
Build van besturingssysteem 19044.1706
Ervaring Windows Feature Experience Pack 120.2212.4170.0

 

Deze versie heb ik van Windows en zal even doen wat je zegt.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Oke, Dat zit goed!Ik ga er vanuit dat het na het opnieuw instellen weer werkt, zo niet laat maar weten.

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Liesbeth54  Ik heb een aantal keren iets vreemds gehad met dit programma direct na een herinstallatie van windows. De instellingen waren 100% zeker goed. Wachtwoord en gebruikersnaam werkte wel in een ander programma. Toch de foutmelding. Er is toch geen update voor mail en agenda in de Microsoft Store? Dit was toen in ieder geval de oplossing. Het was toen bij voor het eerst instellen, nu heeft het al gewerkt, maar je weet nooit.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Ik kan nergens wat vinden over een update of bijwerken van de mail/agenda.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Ziggo1.png

Ziggo2.png

Een nieuwe aanmaken lukt dus niet en daar baal ik een beetje van.

En het is bij al mijn home/ziggo mails en daar baal ik nog harder van want krijg nu geen mail meer binnen.

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Liesbeth54  Mail en Agenda is een app in windows 10 en geen gewoon programma. Updates hiervoor kunnen gevonden worden in de "Microsoft Store" Die ziet eruit als bijgevoegd plaatje.

jansmarcel_0-1654418930117.png

 

Amanda77

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan ook niet mijn email openen via de webmail van ziggo zelf.  Ik krijg foutmelding:  

 

Error:

A temporary failure occurred during login. Please try again later.
 
Dit is voor de laatste 5 dagen of zo.   Help!
 
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Liesbeth54  Geldt het voor jou ook dat je de email ook niet kunt benaderen via de webmail? Kun je dat eens proberen?
Welke instellingen gebruik je om het programma in te stellen?

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Liesbeth54 , Werkt webmail wel?

@Amanda77 Welke browser gebruik je?Heb je de geschiedenis al eens uitgebreid gewist?

Amanda77

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik Google Chrome.  Ik heb alles gewist en opnieuw ingeloggd.  Mijn partner heeft ook het zelfde probleem. Hij is de main email van ons en krijgt hij ook niet open via webmail.  Sorry nederlands is niet mijn moeder taal 🙂  

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Als ik me inlog bij Mail ziggo krijg ik op mijn account wel mail binnen.

 

Op de mail waar ik alle accounts heb alleen de mail van ziggo niet wel de hotmail en de gmail.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Amanda77 Ik gebruik chrome versie 102.0.5005.75 (Officiële build) (64-bits), kan je eens chrome updaten?Bij mij werkt het prima namelijk.

Dat doe je zo:

klik op de drie puntjes rechtsboven.

klik op instellingen

klik op over chrome

klik op updaten.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Liesbeth54 Wil je thunderbird eens proberen?Lukt het dan met dezelfde instellingen wel?

Amanda77

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Google Chrome is all up-to-date.  Net geprobeerd met Microsoft Edge en krijg:  Verbindingsfout (time-out). Probeer de pagina opnieuw te laden.    

 

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Liesbeth54  Duidelijk. Ook dat de mail van gmail daar niet te zien is. Die gaat over een andere server. Tenzij het doorgestuurd zou worden naar een adres van ziggo.
De mail is in geval van nood dus wel in te zien.
Ik vraag me af of het een certificaat is waar mail en agenda mee de fout in gaat.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is raar @Amanda77 .Lukt het op een telefoon met 4g of via de wifi van de buren wel?

Amanda77

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op mijn 4g telefoon werkt het ook niet.  Krijg het zelfde foutmelding van Microsoft Edge.  

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

Even een rare gedachte... Wanneer is de computer voor het laatst opnieuw opgestart. (dus niet uit en weer aan, maar echt opnieuw opstarten). Ik heb het ook wel eens gehad bij het programma outlook dat dan in een keer geen mail verzonden kan worden en na een herstart wel.
Misschien dat de foutmelding dan weg is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic