1
Vraag
2
Reacties
Raiman80

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Email blokkade niet opgeheven

Hoi ,   Gister bericht gekregen van ziggo dat mijn uitgaande mail geblokkeerd is wegens mogelijke hack.

 Ik heb alle stappen gevolgd die werden geadviseerd  om het weer werkend te krijgen   -  email ww gewijzigd.

                                                                                                                                                            -  mijnziggo ww gewijzigd

                                                                                                                                                            -  virus check.

Maar ik kom nog steeds niet in mijn webmail ( krijg daar de melding Er is een fout opgetreden probeer het nogmaals ) en kan ook nog geen mail versturen , 

wat doe ik verkeerd ?

 

Er stond bij dat na al de aanpassingen mogelijk binnen 1 uur weer alles werkt  , maar na 24 uur helaas nog niet .

 

kan iemand mij verder helpen ?

 

alvast bedankt .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 336Oplossingen
  • 988Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Raiman80

Goed dat je de wachtwoorden aangepast hebt. Dit is bij een "normale" blokkade inderdaad de oplossing, maar in jouw geval lijkt het allemaal iets verder te gaan. Ik stuur je hierbij de bevindingen van mijn collega: 

"Het versturen van e-mails en het inloggen in de webmail voor het e-mailadres ******** is geblokkeerd omdat er via een doorstuur of filter regel is doorgestuurd naar een verdacht mailadres. 
- Laat de klant alle instellingen in Mijn Ziggo controleren of hackers deze hebben aangepast en zo ja deze corrigeren. Denk aan malafide e-mailadressen en andere persoonsgegevens zoals telefoonnummer. 
-Laat de klant het wachtwoord van Mijn Ziggo en van de e-mail adressen wijzigen. 
- Vertel de klant dat deze na vrijgave de webmail nog moet controleren op doorstuur en filter regels en deze dan verwijderen. Het inloggen in de webmail kan pas weer nadat het account is vrijgegeven."

De wachtwoorden zijn aangepast. Wil je daarnaast alle instellingen nog controleren in Mijn Ziggo?
Ondertussen maak ik een opdracht aan dat mijn collega's de blokkade kunnen verwijderen. 
Zodra deze er af is, mag het laatste stukje nog even controleren. Wanneer je niet weet wat we hier mee bedoelen, hoor ik het graag. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

Gebruik je ook het nieuwe wachtwoord?

Raiman80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja gebruik ik  voor beide een verschillend ww .

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

@Raiman80 Even om uit te sluiten dat er iets per ongeluk misgaat:

Als je in je Ziggo Mail inlogt, gebruikt je dan het emailadres en het daarbij behorende wachtwoord?

Klik hier => https://www.ziggo.nl/mail 

Raiman80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

klopt 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

Zet het bewuste emailadres achter je huisnummer in je profiel, dan kan gekeken worden door een Ziggo moderator wat er loos is in de achtergrond.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Raiman80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gedaan     bedankt alvast .

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 336Oplossingen
  • 988Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Raiman80

Goed dat je de wachtwoorden aangepast hebt. Dit is bij een "normale" blokkade inderdaad de oplossing, maar in jouw geval lijkt het allemaal iets verder te gaan. Ik stuur je hierbij de bevindingen van mijn collega: 

"Het versturen van e-mails en het inloggen in de webmail voor het e-mailadres ******** is geblokkeerd omdat er via een doorstuur of filter regel is doorgestuurd naar een verdacht mailadres. 
- Laat de klant alle instellingen in Mijn Ziggo controleren of hackers deze hebben aangepast en zo ja deze corrigeren. Denk aan malafide e-mailadressen en andere persoonsgegevens zoals telefoonnummer. 
-Laat de klant het wachtwoord van Mijn Ziggo en van de e-mail adressen wijzigen. 
- Vertel de klant dat deze na vrijgave de webmail nog moet controleren op doorstuur en filter regels en deze dan verwijderen. Het inloggen in de webmail kan pas weer nadat het account is vrijgegeven."

De wachtwoorden zijn aangepast. Wil je daarnaast alle instellingen nog controleren in Mijn Ziggo?
Ondertussen maak ik een opdracht aan dat mijn collega's de blokkade kunnen verwijderen. 
Zodra deze er af is, mag het laatste stukje nog even controleren. Wanneer je niet weet wat we hier mee bedoelen, hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic