Vraag
Reacties
Aankondigingen
franssaeakan
Level 1

Email beveiligings alarm

Kan het bericht niet sturen naar de volgende ontvangers: [Franciscus Soediro Saekan <**Emailadres verwijderd door Moderator**>] (452 - 452 4.1.0 Beveiligings alarm! account **Emailadres verwijderd door Moderator** is geblokkeerd voor uitgaande e-mail
)

0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Kun je wel aan anderen email versturen?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@franssaeakan altijd irritant als er kuren zijn met het versturen van de e-mail. Speelt dit nog?

Wil je, mocht je hier nog steeds tegenaan lopen, deze stappen eens uitvoeren? Laat je weten als het daarmee kan worden opgelost en zoniet, t/m welke stap je komt? Dat is voor ons nuttig om te weten. Dankje!

0 Kudos
franssaeakan
Level 1
Topicstarter

De stappenplan werkt niet als je email is geblokkeerd. Ziggo/Casema, had mij en anderen moeten berichten wat er aan de hand was. Er was teveel spam in mijn berichtenbox, een nieuwe wachtwoord en spam leeg maken klaar. Dus je spam berichten snel verwijderen, dan krijg je geen problemen. 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@franssaeakan fijn dat je het met die stappen hebt weten op te lossen. Hoewel de materie rond spam (voorkomen) wel eens ingewikkeld kan zijn, hebben we hier één en ander uiteengezet.

Wie weet kan je dit gebruiken. En uiteraard dank voor de tips!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@franssaeakan  schreef:

De stappenplan werkt niet als je email is geblokkeerd. Ziggo/Casema, had mij en anderen moeten berichten wat er aan de hand was. Er was teveel spam in mijn berichtenbox, een nieuwe wachtwoord en spam leeg maken klaar. Dus je spam berichten snel verwijderen, dan krijg je geen problemen. 

@franssaeakan Ik vermoed dat er te veel mails gestuurd waren, daar slaat de spamfilter op aan.

Te veel berichten in de inbox en dan de spam map leegmaken is nooit een oplossing, voor te veel verzonden mail, waardoor je een blokkade krijgt.

Bij een blokkade door te veel verzonden mail zijn alleen een nieuwe wachtwoorden nodig.

0 Kudos