ik heb de volgende email toegang thuis:
1 iphone met native email app
2 ipads met native email app
Macbook met native email app
Android telefoon met Spark email client
iPhone met spark email client
Ik heb nu de spark email clients verwijderd. Op de iphone heb ik de native email van IOS weer ingesteld, op de android heb ik de ziggo mail maar even weg gelaten
Ik heb overal gekeken of er ergens een forward ingesteld staat, kan dat nergens vinden. Ik kan dus alleen maar gokken dat het te maken heeft met Spark apps en die heb ik nu dus verwijderd. Ik had Spark al langere tijd op de iPhone en nooit problemen gehad. Spark op de Android heb ik sinds deze zomer, misschien dat daar toch een kwetsbaarheid is die gebruikt is.
Misschien kan ik nog ergens via webmail instellen dat er geen berichten naar @protonmail.com gestuurd mogen worden? Dit om een nieuwe blokkade te voorkomen.
Mochten jullie nog meer tips hebben wat ik kan checken of wat ik vooral niet moet doen dan hoor ik het graag. Zou ik dan toch extra risico lopen door mijn overstap van een iPhone naar een Samsung Android toestel? Misschien is het laatste een stomme opmerking, maar ja ik weet niet meer wat ik moet verdenken.
Bedankt voor alle hulp tot nu toe! Wordt zeer gewaardeerd !!