Babsenhek

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Email alias kan niet worden opgeslagen

Beste,

 

Ik probeer een alias te creëren op een Ziggo account, maar adres kan niet worden opgeslagen.

 

Het maakt daarbij niet uit welke naam ik kies als alias.

 

Opslaan lukt niet? Wat doe ik verkeerd?

 

 

9 Reacties 9
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Zou wel toevallig wezen als al die varianten al in gebruik zijn. 🤔 Zit je niet aan je limiet met het aantal aliassen (weet zo het max. niet)?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij mij werkt opslaan ook niet, die blijft grijs bij elk heel vreemde ingevuld emailadres als alias.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Babsenhek welkom op de Ziggo Community. Balen dat het niet lukt, frappant. Want ik heb zo 1-2-3 niet kunnen vinden dat er een euvel zou spelen.

Ervaar je dit ook met andere browsers? En als je de cache/cookies wist, speelt het dan ook? 

Maas8

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt het ook niet, wat ik ook probeer, en heb nog niet eerder een alias aangemaakt

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Maas8 Dat is vreemd. Jij hebt ook al het bovenstaande geprobeerd en krijgt geen specifieke foutmelding te zien? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Opslaan blijft hier ook grijs, maar na het alias invullen en klikken op het witte deel van de pagina, werd Opslaan oranje en kon ik de alias opslaan.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Bert Dankjewel voor het testen! Wij hebben het zojuist ook geprobeerd en het lukt hier wel. Voldoet het wachtwoord aan alle eisen (die zijn vrij streng)? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Lotte Bij een alias hoef je geen wachtwoord in te vullen, die heeft het wachtwoord van het bovenliggende email adres.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Maas8 en @Babsenhek

Het blijft een beetje een rare situatie, omdat we hier zelf geen problemen ervaren met een alias aanmaken. 3 collega's van mij hebben dit inmiddels op hun account getest.

Met de stappen die @Bert heeft gedeeld, lukt het jullie dan wel?

 

Uitgelicht topic