1
Vraag
2
Reacties
Geertjen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email adressen en aliasen verwijderen als ex ziggo klant

Hallo,

 

Ik ben al anderhalf jaar geen klant meer, en blijkbaar zijn mijn oude ziggo emailadressen actief.

Gisteren kreeg ik een brief dat mijn email geblokkeerd is omwille van spamactiviteiten, wat er op neer komt dat iemand het gehackt heeft. 

 

De brief verwijst naar een stappenplan om de wachtwoorden te wijzigen van de emailadressen binnen mijn ziggo, echter als ex klant is de optie  niet meer zichtbaar.

 

Na bellen met de klantendienst, kon niemand me helpen (er werd steeds verwezen naar het stappenplan, die niet werkt voor ex klanten).

 

Mijn volgende vragen:

* Hoe kan ik vragen aan ziggo om al mijn emaildressen gekoppeld aan mijn oud abbonement te verwijderen?

of

* Hoe kan de wachtwoorden van deze accounts worden gewijzigd zodoende deze niet misbruikt kunnen worden.

 

Er is duidelijk een probleem in het stappenplan voor ex-klanten, en behoorlijk frustreren dat iemand deze emailadressen misbruik, wellicht na data lek.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Geertjen , fijn dat je ons hebt gevonden zodat wij je hiermee mochten helpen. Dit moet wel goed opgelost worden uiteraard.
 

Het klopt dat onze stappenplannen en online hulp programma`s zijn ontwikkeld voor actieve klanten. Vaak worden de gedeactiveerde Mijn Ziggo accounts na een paar maanden verwijderd. Zo te zien is je Mijn Ziggo account door onduidelijke reden per ongeluk niet verwijderd na de deactivatie.
 

Zo te zien is je oude Mijn Ziggo account al verwijderd uit onze systemen door 1 van mijn collega`s. Dus dat lijkt al goed gegaan te zijn. Door deze verwijdering van je vorige Mijn Ziggo account is ook het geblokkeerde e-mailadres verwijderd en gedeactiveerd.


Dus je hoeft hierin niets meer te doen 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt zelf niets meer wijzigen aan die emailadressen / emailboxen.

Die hadden al afgesloten moeten zijn.

 

Een Ziggo moderator kan die voor je verwijderen of de juiste mensen bereiken die ze gaan verwijderen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Geertjen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Heb net de postcode en huisnummer toegevoegd. Hoop dat u deze voor mij kan verwijderen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik kan als andere klant niets verwijderen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Geertjen , fijn dat je ons hebt gevonden zodat wij je hiermee mochten helpen. Dit moet wel goed opgelost worden uiteraard.
 

Het klopt dat onze stappenplannen en online hulp programma`s zijn ontwikkeld voor actieve klanten. Vaak worden de gedeactiveerde Mijn Ziggo accounts na een paar maanden verwijderd. Zo te zien is je Mijn Ziggo account door onduidelijke reden per ongeluk niet verwijderd na de deactivatie.
 

Zo te zien is je oude Mijn Ziggo account al verwijderd uit onze systemen door 1 van mijn collega`s. Dus dat lijkt al goed gegaan te zijn. Door deze verwijdering van je vorige Mijn Ziggo account is ook het geblokkeerde e-mailadres verwijderd en gedeactiveerd.


Dus je hoeft hierin niets meer te doen 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic