Vraag
Reacties
Oplossing
sbeemsterboer
Level 2

Email adres wordt niet aangemaakt

Lees meer
 

Hallo, ik heb een week geleden Ziggo internet gekregen en heb gelijk een email adres aangemaakt. Deze is goedgekeurd. Maar wanneer ik wil inloggen krijg ik: "Je account wordt momenteel aangemaakt." duurt dit altijd zo lang of gaat er iets fout?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sbeemsterboer
Level 2
Topicstarter

Vanmorgen weer geprobeerd en nu lukt het wel! Zal je altijd zien. Bedankt in ieder geval.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Even voor de zekerheid:

Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo?

Heb je in Mijn Ziggo het emailadres aangemaakt?

Krijg je de foutmelding in klik hier -> Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Goedemorgen @sbeemsterboer

Wat vaag dat je die foutmelding te zien krijgt. Ik heb je account gecheckt aan deze kant en ik zie dat je emailadres ( sh***@ziggo.nl ) juist actief staat, net als de rest van je diensten. Ik ben net als Bert ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die hij heeft gesteld, we horen het graag van je. 

0 Kudos
sbeemsterboer
Level 2
Topicstarter

Vanmorgen weer geprobeerd en nu lukt het wel! Zal je altijd zien. Bedankt in ieder geval.

sbeemsterboer
Level 2
Topicstarter

Had misschien een zetje nodig 😊

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Wat fijn om te lezen! 😄 Geen probleem en geniet van je weekend!

0 Kudos