Hallo, ik heb een week geleden Ziggo internet gekregen en heb gelijk een email adres aangemaakt. Deze is goedgekeurd. Maar wanneer ik wil inloggen krijg ik: "Je account wordt momenteel aangemaakt." duurt dit altijd zo lang of gaat er iets fout?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vanmorgen weer geprobeerd en nu lukt het wel! Zal je altijd zien. Bedankt in ieder geval.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Even voor de zekerheid:
Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo?
Heb je in Mijn Ziggo het emailadres aangemaakt?
Krijg je de foutmelding in klik hier -> Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @sbeemsterboer!
Wat vaag dat je die foutmelding te zien krijgt. Ik heb je account gecheckt aan deze kant en ik zie dat je emailadres ( sh***@ziggo.nl ) juist actief staat, net als de rest van je diensten. Ik ben net als Bert ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die hij heeft gesteld, we horen het graag van je.
Vanmorgen weer geprobeerd en nu lukt het wel! Zal je altijd zien. Bedankt in ieder geval.
Had misschien een zetje nodig 😊
Wat fijn om te lezen! 😄 Geen probleem en geniet van je weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.