1
Vraag
2
Reageer en help mee
VickyS

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email adres van ziggo opheffen

Ik heb een oud mail adres op mijn oude naam voor echtscheiding. Eindigend op ziggo.nl. Mijn ex heeft dit mail adres ooit 8 jaar geleden aangemaakt. Ik wil van het mailadres af het dus opheffen. Hoe doe ik dit want ik krijg nog wel alle mails binnen (voornamelijk spam) maar ik kan het niet verwijderen? graag jullie hulp.

 

Groet

 

10 Reacties 10
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Je kan het e-mail adres verwijderen in Mijn Ziggo. Overigens kan dit alleen als dit e-mail adres niet je ‘hoofd’ e-mail adres is. En ik neem aan dat je ex-man het e-mail adres niet meer gebruikt?

VickyS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Nee ex man heeft dit mail adres niet meer in gebruik maar wel andere mail adressen die aan elkaar gekoppeld waren en zijn mail adres was het hoofdmail adres. Echter in mijn ziggo is niets te vinden over deze mail account. Dus als ik inlog op mijn ziggo zie ik niets staan en kan ik dus ook niets wissen. 

Groet

Vicky

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Wie heeft het oorspronkelijke abonnement overgenomen? Jij of je ex-man? In het laatste geval zou het in Mijn Ziggo van je ex-man kunnen staan (tenminste als hij nog een Ziggo-abonnement heeft).

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @VickyS en welkom hier op de Community! Onhandig dat je het e-mailadres niet ziet nu je het wilt stopzetten. Net als @bburgg ben ik nieuwsgierig hoe het zit met het oorspronkelijke abonnement. Ben jij daar nu de abonnementhouder van? Of heb jij een nieuw abonnement afgesloten?

VickyS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oorspronkelijk abonnement was een soort van familie abonnement wat mijn ex had afgesloten en iedereen had daaronder ziggo mail hangen. Hij heeft het abonnement nog maar ik krijg de mails op mijn naam nog binnen. Ik gebruik die mail totaal niet meer want ik heb op mijn. meisjes naam een nieuwe ziggo account gestart met nieuwe mail. Maar ik wil die oude mail opheffen ook om te zorgen dat niemand daar misbruik van kan maken maar ik kan er niet bij want ik ben niet hoofdabonnement houden en dus staat hij voor mij niet zichtbaar in mijnziggo. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @VickyS 
Als ik het goed begrijp staat het abonnement dus nog op naam van jouw ex-partner en is dit nog een actief abonnement? Het e-mailadres (behalve het hoofd e-mailadres) kan dan alleen verwijderd worden via het Mijn Ziggo account van het abonnement waar deze onder valt. Dit zou betekenen dat jouw ex-partner moet inloggen in Mijn Ziggo en het e-mailadres moet verwijderen. 

VickyS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, Dat is enorm balen. Want ik ben nog gekoppeld aan dit email adres en wil het echt weghebben. Helaas gaat mijn ex hier niet aan meewerken. Wat kan ziggo voor mij doen?

 

VickyS
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan nog wel inloggen op mijn ziggo.mail. Daar heb ik wel het wachtwoord van. Daar zie ik ook alle mails. Maar hoe kan ik dat mailadres weghalen. Onder mijn ziggo zie ik het mailadres niet staan. 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @VickyS ,

Vervelend dat het e-mailadres niet te verwijderen is via Mijn Ziggo. Om welk e-mailaccount gaat het precies? Zou je dit via een privébericht kunnen doorgeven? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen doen.
Je stuurt mij een privébericht door op mijn profiel te klikken en voor “Stuur bericht” te kiezen. Ter verificatie ontvang ik dan ook graag je geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Hartelijk dank voor het doorsturen van de gevraagde gegevens @VickyS ! Ik heb een verzoek ingediend om het e-mailadres te laten verwijderen. Houd er rekening mee dat dit tot 7 dagen kan duren. 
Het kan zijn dat een van mijn collega’s van de afdeling die dit afhandeld nog telefonisch contact met je opneemt. 

Laat onder dit topic maar weten wat eruit is gekomen. Anders helpen wij je hier graag verder.

Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic