Hoi @Jud1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Ik neem aan dat je wel weet hoe je je mail moet instellen op je iPhone?
Zo niet, dan hier toch nog even de informatie, zie apple mail informatie!
Heb je de juiste instellingen gebruikt?
Inkomende serverinstellingen
- server: imap.ziggo.nl
- serverpoort: 993
- type versleuteling: TLS/SSL
- verificatie vereist: ja
- gebruikersnaam: volledig e-mailadres
- wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Uitgaande serverinstellingen
- server: smtp.ziggo.nl
- serverpoort: 587
- type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
- verificatie vereist: ja
- gebruikersnaam: volledig e-mailadres
- wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Volgens Ziggo kan je dan de volgende mailadressen bekijken:
- @ziggo.nl
- @quicknet.nl
- @home.nl
- @casema.nl
- @upcmail.nl
- @chello.nl
- @a2000.nl
Lukt het niet, controleer dan aub via je webbrowser om in te loggen en te kijken of je wachtwoord wel echt helemaal goed is?! En laat ik zeggen, bij het invullen op je iPhone moet je wel alle velden invullen! Je krijgt een keuze bij IMAP en POP, daar moet je dan echt alles ingevuld hebben want anders krijg je foutmeldingen zoals een niet juist wachtwoord, omdat die niet ingevuld is, of niet correct.