1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jeryanmi1

Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Email Casema Bekijken.

Beste Leden,

 

Onlangs mijn email adressen gewijzigd van Casema.nl naar Ziggo.nl, spijt als haren op mijn hoofd. Terug kan niet meer wel blijft er 1 achter je kan dan 5 Ziggo.nl email adressen aanmaken. Wat gebeurd er met die ene van Casema.nl krijg ik hier een melding van als er mail binnenkomt en niet onbelangrijk ik kan hem nergens vinden? Als ik het adres intyp krijg ik alleen maar foutmeldingen, hij wordt niet herkend. 

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je dat mailadres verwijderd uit Mijn Ziggo?

Of kun je het Casema e-mailadres niet vinden in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet -> E-mailadressen?

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste Bert,

 

Ik kon het laatste emailadres niet verwijderen, volgens Ziggo blijft er altijd 1 bestaan. Ik zie het emailadres staan maar kan er niets mee zelfs het wachtwoord is grijs.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan kan een moderator eens kijken wat er moet gebeuren om wel je wachtwoord te kunnen veranderen.

Kun je nog wel in de webmail met je Casema mailadres?

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Nee als ik ........@casema.nl en het wachtwoord invul krijg ik de melding, ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jeryanmi1,

Jammer dat je geen toegang meer hebt tot het casema adres. Ik ben even je gegevens ingedoken, ik zie als hoofdaccount een casema adres actief staan, daarnaast zie ik 5 sub-accounts staan. Mij is niet helemaal duidelijk of jij nu datzelfde ziet als je inlogt op Mijn Ziggo?

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Klopt ik zie het zelfde maar met die Casema kan ik helemaal niets, als daar nou mail binnenkomt?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Bedoel je hiermee dat je het @Casema e-mailaccount niet kan beheren in Mijn Ziggo voor bijv. wachtwoord wijzigen etc? Of kun je geen functionaliteiten gebruiken in de Ziggo webmail?

Wellicht handig even een screenshot te sturen van waar je je bevind, wat je ervaart, dan kunnen we hier gerichter in helpen. @Jeryanmi1

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste Jamyla, Of kun je geen functionaliteiten gebruiken in de Ziggo Webmail? Ziggo Webmail werkt prima. 

 

Bedoel je hiermee dat je het @Casema e-mailaccount niet kan beheren in Mijn Ziggo voor bijv. Klopt kan helemaal niets met het Casema emailaccount. 

 

Groet,

 

** Aangepast door moderator (Mark) **

E-mailadressen uit screenshots verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, plaats persoonlijke gegevens nooit in een openbaar bericht.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Het @Casema e-mailadres kun je wel beheren als zijnde wachtwoord wijzigen. Het verwijderen van het e-mailaccount is niet mogelijk en toegestaan.
Wat lukt er precies niet wat je wel zou willen?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Het lijkt me wijs de 2e schermafbeelding a.s.a.p. te verwijderen. Diverse mail adressen staan nu zichtbaar voor heel Nederland en het Kremlin.

 

Is inmiddels door moderator aangepast. 🙂

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste Mark,

 

Bedankt voor je actie zal voortaan beter opletten.

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Beste,

Bedankt.

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Verwijderen klopt, dat kan niet. Als ik in Webmail het Casema adres invoer met wachtwoord krijg ik een foutmelding. Met andere woorden ik kan er helemaal niets mee. En als ik inlog bij Ziggo.nl en dan email dat werkt ook niet. Dus maar vergeten, jammer. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jeryanmi1 Heb je al een keer een ander wachtwoord aangemaakt in Mijn Ziggo voor dat mailadres?

En dan op nieuw geprobeerd in te loggen via de webmail met het nieuwe wachtwoord?

 

Bert_0-1648108763635.png

 

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen Bert,

 

Ik heb diversen bedrijven instellingen etc met die ene Casema.nl, krijg ik die in mijn casema mailbox? Het wachtwoord is niet te wijzigen, fijn weekend. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke foutmelding krijg je als je je wachtwoord veranderd in Mijn Ziggo?

Of blijft Opslaan grijs als je nieuwe wachtwoorden invult?

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Opslaan blijft grijs.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK duidelijk, dan moet Ziggo aan de slag om dit op te lossen.

Een Ziggo moderator kan dit op de juiste plek wegleggen om dit op te lossen.

Jeryanmi1
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen Bert,

 

Bedankt voor je duidelijke antwoorden, nog een fijne dag verder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic