Goedemorgen,
Op aanraden van een ZIGGO medewerker stel ik hier mijn vraag.
Ik werkt fulltime vanuit huis en vanuit mijn werk is er een IP beveiliging, ik kan dus maar met 1 IP inloggen op mijn werkaccount, hiervoor maken wij naast het IP adres ook nog gebruik van Authenticator.
Helaas krijg ik elke week een nieuw IP adres van Ziggo, niemand weet waar dit aan ligt.
Hierdoor loop ik dus elke week vertraging op aangezien ik weer met de IT afdeling van mijn werk contact moet opnemen om WEER een nieuw IP adres toe te voegen. Enorm frustrerend.
Mijn modem hangt in de meterkast, ik heb 1 wifi versterker op de bovenverdieping net naast mijn kantoor. Via deze wificode werk ik. Deze wordt automatisch omgezet naar de wificode van het modem die in de meterkast hangt als ik bijvoorbeeld even naar beneden ga of een andere kamer in ga.
Ik woon in een nieuwbouwwoning, maar mijn buren hebben hier geen last van. Er is binnen nooit bereik via een mobiel netwerk dus bellen moet altijd buiten of uit/ vlakbij het raam gebeuren. Ook valt constant de Ziggo mediabox (tv) uit (dagelijks 1-2 keer de melding "een moment geduld aub") Ziggo hier meerdere keren over gebeld maar ik krijg alleen te horen dat mijn bereik perfect is en ze niet begrijpen waarom ik steeds een nieuwe IP krijg.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan stoppen?
Ik heb helaas weinig verstand van al deze technische handelingen..
Alvast bedankt!