1
Vraag
2
Reacties
jhulsmann

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Elke dag SMS Storingsmeldingen dat storing nog niet verholpen is

Na een lokale internetstoring kon ik me aanmelden voor SMS notificatie, wanneer storing opgelost was. Nu krijg ik dagelijks meldingen dat de storing nog niet is opgelost maar dat deze de volgende dag verwacht wordt opgelost te zijn. Voor mij is het echter al lang verholpen en heb ik weer internet. Hoe kan ik deze SMS notificatie weer uitzetten!?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @jhulsmann

 

Wat bijzonder dat je nog steeds meldingen per SMS blijft ontvangen als de storing al lang voor je is opgelost. Ik ben heel benieuwd naar hoe dit in elkaar steekt. 

Staat de storing nog wel op www.ziggo.nl/storingen? 

Zo ja, dan heeft het daarmee te maken en stoppen de meldingen zodra de storing is verholpen. Het kan wel zijn dat je hier dan opnieuw weer last van krijgt.

Zo nee, dan draait er iets overuren aan onze kant en zoek ik graag uit wat dat precies is. 

Bekijk in context

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik heb het even nagekeken, maar er staat nog wel een storing open bij je klantgegevens. Dit betekend dat het nog niet helemaal opgelost is. Ik kan je helaas niet afmelden 😞 We doen in ieder geval ons best de storing in z'n geheel zo snel mogelijk op te lossen! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik vermoed niet zelf.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, met tussen haakjes je 06 nummer erachter waar je de SMSjes op krijgt, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @jhulsmann

 

Wat bijzonder dat je nog steeds meldingen per SMS blijft ontvangen als de storing al lang voor je is opgelost. Ik ben heel benieuwd naar hoe dit in elkaar steekt. 

Staat de storing nog wel op www.ziggo.nl/storingen? 

Zo ja, dan heeft het daarmee te maken en stoppen de meldingen zodra de storing is verholpen. Het kan wel zijn dat je hier dan opnieuw weer last van krijgt.

Zo nee, dan draait er iets overuren aan onze kant en zoek ik graag uit wat dat precies is. 

jhulsmann
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee geen storingsmelding meer, wel smsjes

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik heb het even nagekeken, maar er staat nog wel een storing open bij je klantgegevens. Dit betekend dat het nog niet helemaal opgelost is. Ik kan je helaas niet afmelden 😞 We doen in ieder geval ons best de storing in z'n geheel zo snel mogelijk op te lossen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic