Vraag
Reacties
Oplossing
Kimv001
Level 1

Elke 10 tot 30 seconde een hick-up op mijn bedraadde verbinding

Beste,

 

Sinds een week, misschien 2 weken, ervaar ik iedere 10 tot 30 seconde een hickup. Op alle devices in huis met alle services. Verbinding zelf is best goed/snel, maar nu niet meer geschikt voor videobellen, want alle zinnen worden ergens afgekapt.

 

Ik heb een connect box in bridge modus, bij de router en access points zie ik geen vertragingen.

 

de telefonische helpdesk heeft een storing, dus hoop dat iemand hier me op weg kan helpen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.

0 Kudos
Kimv001
Level 1
Topicstarter

Het bleek de de voordeur smart lamp (ikea) te zijn die het signaal verstoort. Geen idee hoe deze de bedraadde verbindingen kan verstoren. Sinds deze uit staat lijkt het verholpen.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Fijn om te lezen, hopelijk is het een permanente oplossing. Het zou een IP-adresconflict geweest kunnen zijn.

0 Kudos