Beste,
Sinds een week, misschien 2 weken, ervaar ik iedere 10 tot 30 seconde een hickup. Op alle devices in huis met alle services. Verbinding zelf is best goed/snel, maar nu niet meer geschikt voor videobellen, want alle zinnen worden ergens afgekapt.
Ik heb een connect box in bridge modus, bij de router en access points zie ik geen vertragingen.
de telefonische helpdesk heeft een storing, dus hoop dat iemand hier me op weg kan helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.
Het bleek de de voordeur smart lamp (ikea) te zijn die het signaal verstoort. Geen idee hoe deze de bedraadde verbindingen kan verstoren. Sinds deze uit staat lijkt het verholpen.
Fijn om te lezen, hopelijk is het een permanente oplossing. Het zou een IP-adresconflict geweest kunnen zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.