Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Sinds een week, misschien 2 weken, ervaar ik iedere 10 tot 30 seconde een hickup. Op alle devices in huis met alle services. Verbinding zelf is best goed/snel, maar nu niet meer geschikt voor videobellen, want alle zinnen worden ergens afgekapt.
Ik heb een connect box in bridge modus, bij de router en access points zie ik geen vertragingen.
de telefonische helpdesk heeft een storing, dus hoop dat iemand hier me op weg kan helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.
Het bleek de de voordeur smart lamp (ikea) te zijn die het signaal verstoort. Geen idee hoe deze de bedraadde verbindingen kan verstoren. Sinds deze uit staat lijkt het verholpen.
Fijn om te lezen, hopelijk is het een permanente oplossing. Het zou een IP-adresconflict geweest kunnen zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...