1
Vraag
2
Reacties
Kimv001

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Elke 10 tot 30 seconde een hick-up op mijn bedraadde verbinding

Beste,

 

Sinds een week, misschien 2 weken, ervaar ik iedere 10 tot 30 seconde een hickup. Op alle devices in huis met alle services. Verbinding zelf is best goed/snel, maar nu niet meer geschikt voor videobellen, want alle zinnen worden ergens afgekapt.

 

Ik heb een connect box in bridge modus, bij de router en access points zie ik geen vertragingen.

 

de telefonische helpdesk heeft een storing, dus hoop dat iemand hier me op weg kan helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden. Het modem is in bridge mode op 192.168.100.1 bereikbaar.

Kimv001
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het bleek de de voordeur smart lamp (ikea) te zijn die het signaal verstoort. Geen idee hoe deze de bedraadde verbindingen kan verstoren. Sinds deze uit staat lijkt het verholpen.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Fijn om te lezen, hopelijk is het een permanente oplossing. Het zou een IP-adresconflict geweest kunnen zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic