Nadat ik sinds 1972 "lid" was van de PTT en KPN moest ik nu overstappen naar ZIGGO. Dat is de enige provider die hier op m'n nieuwe adres beschikbaar is. Ik maakte mij zorgen of alles wel op tijd zou zijn. Maar da's gelukt mbv de klantenservice van ZIGGO.. Ik heb nu Internet-TV en telefoon. (de laatste misschien ouderwets maar ja, van die generatie ben ik nu eenmaal ).
M'n 3 tv's werken als en speer maar alleen vind ik het vervelend dat ik voor 2 verschillende TV's twee verschillende Media boxen heb. ( Mediabox XL en een gewone Mediabox). En ze werken ook nog eens verschillend met hun afstandsbediening........ Waarom niet gewoon 2 dezelfde ? Lastig vind ik dat.
Bij de mediabox XL moet je in de slaapkamer, redelijk donker, eerst schudden met de afstandsbediening voordat je de verlichte toetsen ziet en dan moet je ook nog snel zijn !
Bij de "gewone"Mediabox kan ik de afstandsbediening niet koppelen met m'n TV zodat je alleen de Mediabox afstandsbediening hoeft te gebruiken. Bijvoorbeeld regelen geluid.
M'n 3e tv werkt met een CI+ module. Geen probleem.
Wel was ik zo slim om door ons hele nieuwbouwhuis overal coax te laten aanleggen.
En nu nog een mailadres aanmaken voor m'n iMAC in APPLE mail. Ook wel lastig.
Maar voor de rest ben ik wel een tevreden mens.
Juul
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mooi dat alles werkt, mocht je ooit vragen hebben over TV, internet, telefoon of alles wat er maar mee te maken heeft, stel hier gerust je vraag, er is veel expertise op dit klant helpt klant forum en Ziggo moderators kunnen zo nodig de juiste stappen ondernemen en/of de juiste mensen bereiken.
Dag Bert,
Dank voor je reactie.
In m'n stukje zitten toch een paar vragen die je wellicht ontgaan zijn.
Juul
Wat is dan de gewone Mediabox? Normaal is voor de huiskamer tv een MediaboxXL
"En ze werken ook nog eens verschillend met hun afstandsbediening........ Waarom niet gewoon 2 dezelfde ?"
Omdat er geen 2 Mediaboxen XL in een abonnement zitten of 2 Nexten vanwege een grotere vraag naar mediaboxen dan verwacht en dan duurt het een flinke tijd voordat dat is aangevuld, je hebt niet even een paar honderd duizend boxen binnen.
Hoe heet de gewone mediabox?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.